۸۰ درصد متقاضیان نهضت ملی مسکن بجستان تایید شدند

مسکن

فرماندار بجستان گفت: سه هزار نفر تاکنون در طرح نهضت ملی مسکن این شهرستان ثبت نام کرده بودند که شرایط ۲ هزار و ۴۰۰ نفر معادل ۸۰ درصد آنان تایید شد.

به گزارش اعتمادساز، حسن حیدری روز چهارشنبه در نشستی خبری افزود: از مجموع افراد تایید صلاحیت شده نهضت ملی مسکن بجستان تاکنون زمین مورد نیاز هزار و ۷۰۰ نفر تامین شده است.

وی ادامه داد: زیر ساخت‌های مورد نیاز سه مرحله نهضت ملی مسکن بجستان شامل لوله کشی آب، برق کشی و گازکشی به طور کامل تامین شده است.

فرماندار بجستان میزان تعهد اشتغال این شهرستان را در سال جاری ۸۰۰ نفر برشمرد و گفت: تاکنون ۹۰۰ فرصت شغلی و ۱۱۰ درصد تعهد اشتغال در سامانه مربوطه ثبت شده است.

حیدری افزود: مخزن و آب شیرین کن بجستان با اعتبار ۴۰۰ میلیارد ریال در دست ساخت است و مراحل پایانی خود را طی می کند و در آینده نزدیک در سفر رییس جمهور و هیات دولت به بهره‌برداری می رسد.

وی اضافه کرد: با وجود ظرفیت‌های صنعتی، معدنی و کشاورزی بجستان به دلیل کمبود زیرساخت‌های لازم از جمله برق و آب در شهرک صنعتی، سرمایه گذاران از سرمایه گذاری در این شهرستان استقبال مناسب نکرده اند.

فرماندار بجستان با اشاره به عملیات اکتشاف و استخراج معادن در زمینه های سرب، باریت و طلا و در این شهرستان گفت: شرکت‌های معدنی تاکنون به تکالیف خود برای توسعه و رونق و عمران این شهرستان عمل نکرده اند و باید بیشتر نقش آفرین باشند.

ایرنا

دیدگاهتان را بنویسید