۶۷۳ قطعه زمین در قالب نهضت ملی مسکن آماده تحویل به مردم خلیل آباد است

فرماندار شهرستان خلیل آباد گفت: ۳۸۷ قطعه زمین در شهر خلیل آباد و ۲۸۶ قطعه زمین در شهر “کُندُر” در قالب طرح نهضت ملی مسکن آماده تحویل به مردم این شهرستان است.

به گزارش اعتمادساز، سید مسعود یاوری افزود: این قطعات زمین در شهر خلیل آباد در قالب یک پهنه به وسعت ۱۳ هکتار و در شهر کندر در زمینی به وسعت ۲۰ هکتار آماده سازی شده است.

وی با اشاره به ابلاغ قانون جدید تامین اجتماعی برای زمین های نهضت ملی مسکن ادامه داد: در قانون جدید هزینه بیمه تامین اجتماعی کمتر شده است لذا پیش بینی می شود طی روزهای آینده با مراجعه شهروندان انجام فرآیندهای تحویل زمین آغاز شود.

فرماندار خلیل آباد گفت: هم اکنون قطعات زمین برای مردم قرعه کشی شده است و بعد از واریز ۴۰۰ میلیون ریال آورده متقاضی، انجام فرآیند بیمه تامین اجتماعی و نظام مهندسی و صدور پروانه ساخت از سوی شهرداری ها و زمین ها برای ساخت تحویل مردم می شود.

یاوری افزود: هم اکنون زمین به اندازه کافی در شهر کندر وجود دارد و هر کس که واجد شرایط دریافت زمین باشد می تواند در سایت نهضت ملی مسکن ثبت نام کند و در فرآیند تحویل زمین قرار گیرد.

شهرستان خلیل آباد با ۶۰ هزار نفر جمعیت و هزار و ۱۲۰ کیلومتر مربع وسعت شامل ۲ شهر خلیل آباد و کندر و ۲۴ روستای دارای دهیاری در فاصله ۲۵۰ کیلومتری جنوب غرب مشهد قرار دارد و ۳۳ هزار نفر از جمعیت این شهرستان در روستاها سکونت دارند.

ایرنا

دیدگاهتان را بنویسید