۵۰۰ پروانه ساخت برای واحدهای نهضت ملی مسکن خلیل آباد صادر شد

سرپرست فرمانداری خلیل آباد گفت: ۵۰۰ پروانه ساخت از طرف شهرداری ها در پهنه های نهضت ملی مسکن شهرهای “خلیل آباد” و “کُندُر” صادر شده است.

به گزارش اعتمادساز، محمدرضا خوشنویس افزود: نیمی از واحدهای مسکونی یاد شده در پهنه ۱۲ هکتاری نهضت ملی مسکن خلیل آباد قرار دارد و از این تعداد پی کنی ۱۲ واحد مسکونی توسط مردم آغاز شده است.

وی ادامه داد: پهنه اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهر کندر هشت هکتار است که قابلیت ارتقا به ۴۰ هکتار را داراست و تاکنون دستکم پی کنی ۱۰ واحد مسکونی از این میان انجام شده است.

سرپرست فرمانداری خلیل آباد اظهار کرد:به متقاضیان نهضت ملی مسکن به ویژه در شهر خلیل آباد هشدار داده ایم در صورت تعلل در اجرای عملیات ساخت از اولویت حذف شده و زمین آنها به متقاضیان در اولویت بعدی داده خواهد شد.

خوشنویس افزود: طی هفته های آینده عملیات اجرای پی کنی و اجرای فونداسیون و اسکلت در بسیاری از واحدهای نهضت ملی مسکن خلیل آباد اجرا خواهد شد و در مجموع طرح تا پیش از بهار ۱۴۰۳ رونق قابل توجهی خواهد گرفت.

شهرستان خلیل آباد با ۶۰ هزار نفر جمعیت و هزار و ۱۲۰ کیلومتر مربع وسعت، ۲ شهر خلیل آباد و کندر و ۲۴ روستای دارای دهیاری در فاصله ۲۵۰ کیلومتری جنوب غرب مشهد قرار دارد. ۳۳ هزار نفر از جمعیت این شهرستان در روستاها سکونت دارند.

ایرنا

دیدگاهتان را بنویسید