۴۲۵ طرح صندوق کارآفرینی امید در خراسان رضوی به بهره‌برداری رسید

۴۲۵ طرح کسب و کار خرد، کوچک و متوسط در صندوق کارآفرینی امید با پرداخت ۶۶۴ میلیارد ریال روز سه‌شنبه طی مراسمی از طریق ارتباط تصویری با «محسن منصوری»، معاون اجرایی رییس‌جمهور به بهره‌برداری رسید.

به گزارش اعتمادساز، مدیر صندوق کارآفرینی امید خراسان رضوی در حاشیه این مراسم به خبرنگاران گفت: طرحهای افتتاح شده در خراسان رضوی همزمان با هشت هزار و ۱۹۳ طرح در سراسر کشور به بهره برداری رسید که زمینه اشتغال هزار و ۶۲ نفر در استان را فراهم خواهد کرد.

امین خوش قامت بیان کرد: این طرحهای اشتغالزایی با محور تولید، خدمات و کشاورزی در بیشتر شهرهای استان خراسان رضوی توزیع شده است.

وی با بیان اینکه یکی از رسالت‌های اصلی صندوق کارآفرینی امید در سال ۱۴۰۲ احیای واحدهای اقتصادی است، عنوان کرد: این صندوق از محل تفاهمنامه‌ای که با معاونت روستایی ریاست جمهوری دارد، به احیای کسب و کارهایی که حدود ۷۰ درصد پیشرفت اجرایی داشتند و نتوانسته اند به بهره‌برداری برسند، اختصاص یافته است.

مدیر صندوق کارآفرینی امید خراسان رضوی بیان کرد: همچنین این صندوق به احیای کسب و کارهایی که با ۵۰ درصد ظرفیت مشغول فعالیت هستند و تاکنون تراکنش مالی نداشتند، کمک خواهد کرد تا به چرخه اقتصاد بازگردند.

صندوق کارآفرینی امید خراسان رضوی به‌ عنوان یک نهاد حمایتی در راستای حمایت از کسب‌ و کارهای خرد، کوچک، خانگی و متوسط در سطح کشور، توانسته با پرداخت تسهیلات، زمینه اشتغال افراد را در مناطق شهری و روستایی فراهم کند.

ایرنا

دیدگاهتان را بنویسید