۲ کارخانه بازیافت شیشه و مواد غذایی در مشهد راه‌اندازی می‌شود‌

مدیر‌عامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری مشهد گفت: در حال حاضر مجتمع صنعتی کارخانجات بازیافت شهرمشهد شامل ۱۰کارخانه است و به زودی دو کارخانه بازیافت شیشه و مواد غذایی در مشهد راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش اعتمادساز، مسعود رضوی در حاشیه بازدید از نمایشگاه مشهد پلاست در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مشهد در صنعت بازیافت در کشور پیشرو است به طوری که در حال حاضر مجتمع صنعتی کارخانجات بازیافت شهرمشهد شامل 10 کارخانه است و 2 کارخانه بازیافت شیشه و بازیافت پسماند مواد غذایی نیزبودی افتتاح خواهد شد.

وی افزود: خوشبختانه صنعت بازیافت، بازیابی مواد قابل بازیافت و یا پسماند خشک شهر مشهد در سطح کشور پیشروست.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری مشهد از جمع‌آوری 12 درصد از پسماندهای خانگی که شامل پسماندهای خشک است در شهر مشهد خبرداد و گفت: در شهر مشهد با همکاری شرکت‌هایی که به صورت دانش بنیان فعالیت می‌کنند‌، نرم‌افزارهایی راه‌اندازی کرده‌ایم که با مراجعه به درب منازل، پسماندهای خشک را جمع‌آوری می‌کنند‌.

رضوی تصریح کرد: این آمادگی را داریم که در کنار 10کارخانه ای که در حوزه بازیافت فعال  هستند‌، پذیرای دیگر شرکت‌های دانش بنیان باشیم  و بتوانیم از محصولات این شرکت ها در مشهد استفاده کنیم‌؛ به طور قطع همه این موارد، موجب تعالی صنعت بازیافت کشور خواهد شد.

تسنیم

دیدگاهتان را بنویسید