۲ پیروزی و ۲ باخت سهم اصفهانی‌ها از هفته شانزدهم لیگ برتر هندبال

هفته شانزدهم لیگ برتر هندبال کشور برای نمایندگان اصفهان با پیروزی در خانه «گیتی پسند» و «سپاهان» و شکست خارج خانه تیم‌های «سپاهان نوین» و «پرواز هوانیروز» به پایان رسید.

به گزارش اعتمادساز، هفته شانزدهم لیگ برتر هندبال کشور، امشب با برگزاری ۶ دیدار در شهرهای اصفهان (۲ دیدار)، کرمان، دهدشت، طبس و خرم‌آباد دنبال شد که در ۲ دیداری که در اصفهان برگزار شد، تیم های گیتی پسند و سپاهان در مقابل پیکان سبزوار و نفت و گاز گچساران به پیروزی رسیدند.

تثبیت جایگاه دومی گیتی پسند در روز شکست تیم هندبال شهید شاملی کازرون

امشب در یکی از حساس ترین دیدارهای هفته شانزدهم لیگ برتر هندبال کشور، گیتی‌پسند در ورزشگاه «شهید سجادی» اصفهان به مصاف پیکان خراسان رفت که این دیدار در نهایت با نتیجه ۳۰ بر ۲۵ به سود تیم اصفهانی به پایان رسید.

گیتی پسندها که هفته گذشته میهمان نفت‌وگاز گچساران بودند و موفق شدند با تمام حواشی‌های حاضر در ورزشگاه، روند بازی را در دست بگیرند و با اختلاف ۶ گل تیم گچسارانی را شکست دهند امشب نیز با اختلاف پنج گل به یازدهمین برد فصل دست یافتند تا با توجه به باخت ۲۹ بر ۲۶ تیم هندبال شهید شاملی کازرون مقابل صنعت مس کرمان جایگاه دومی خود را در جدول تثبیت کنند.

پیکان خراسان نیز که هفته گذشته با میزبانی از تیم فراز بام دهدشت توانست با نتیجه ۲۶ بر ۲۷، ۲ امتیاز بازی را در خراسان نگه دارد، با باخت امشب در اصفهان مقابل گیتی پسند در امتیاز ۱۱ و در جایگاه دهم جدول باقی ماند.

فولاد مبارکه سپاهان با چهار امتیاز اختلاف از سد نفت‌وگاز گچساران گذشت

در دیگر دیدار حساس‌ این هفته لیگ برتر هندبال، تیم فولاد مبارکه سپاهان در سالن ۲۵ آبان «ورزشگاه نقش جهان» اصفهان میزبان «نفت‌وگاز گچساران» بود که در نهایت این دیدار با پیروزی ۲۴ بر ۲۰ طلایی پوشان اصفهانی به پایان رسید.

تیم هندبال سپاهان که هفته گذشته مقابل نیروی‌ زمینی شهید شاملی در لحضات پایانی تن به تساوی داد امشب توانست به راحتی حریف گچسارانی خود را مغلوب کند و به نهمین برد فصل خود دست یابد.

تیم نفت‌وگاز گچساران که هفته گذشته در خانه با اختلاف ۶ امتیاز، بازی را به میهمان خود گیتی پسند اصفهان واگذار کرده بودند امشب نیز بار دیگر مقابل دیگر تیم اصفهانی تن به شکست داد و با ۱۶ امتیاز در رده هفتم جدول باقی ماند.

۲ تیم اصفهانی در خانه حریفان تن به شکست دادند

تیم پرواز هوانیروز اصفهان که هفته گذشته در سالن پرواز اصفهان و در مصاف با پلیمر خلیج‌ فارس خرم‌آباد به پیروزی رسیده بود، امشب در خانه فراز بام دهدشت با نتیجه ۲۸ بر ۲۵ مغلوب شد تا با چهار امتیاز در همان رده یازدهم جدول باقی بماند.

در دیگر دیدار این هفته نیز زغال‌ سنگ طبس میزبان سپاهان نوین اصفهان بود که تیم طبسی که هفته گذشته در جدال با آلومینیوم اراک پیروز شده بود امشب نیز توانست ۲۳ بر ۱۴ از تیم سپاهان نوین اصفهان عبور کند تا سپاهان نوین در امتیاز ۱۰ و در رده نهم باقی بماند.

لیگ برتر هندبال کشور با حضور ۱۲ تیم از ۱۳ شهریور سال گذشته آغاز شد و در آن چهار تیم سپاهان، سپاهان نوین، گیتی‌پسند و پرواز هوانیروز از استان اصفهان حضور دارند.

فرازبام خائیز دهدشت، زغال‌ سنگ طبس، فولاد مبارکه سپاهان، پلیمر خلیج‌ فارس خرم‌آباد، نیروی زمینی شهید شاملی کازرون، صنعت مس کرمان، پرواز هوانیروز و نفت و گاز گچساران در لیگ هندبال نوجوانان موسوم به لیگ «آیندگان» شرکت کردند و بر این اساس یک امتیاز به مجموع امتیازات این تیم‌ها افزوده شده است.

همچنین تیم‌های فولاد مبارکه سپاهان، زغال‌ سنگ طبس، نیروی زمینی شهید شاملی کازرون، نفت و گاز گچساران، پلیمر خلیج‌ فارس خرم‌آباد، آلومینیوم اراک، گیتی‌پسند، پیکان سبزوار، پرواز هوانیروز، فرازبام خائیز دهدشت و صنعت مس کرمان که در مسابقات هندبال جوانان پسر شرکت کرده‌اند، یک امتیاز به مجموع امتیازاتشان افزوده شده است.

جدول رقابت‌ها بدون احتساب امتیازات لیگ هندبال نوجوانان و مسابقات هندبال جوانان پسر پس از برگزاری بازی های هفته شانزدهم به قرار زیر است:

دیدگاهتان را بنویسید