۲۹ دستگاه ماشین‌آلات راهداری در خراسان رضوی خریداری شد

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی گفت: هزار و ۷۶ میلیارد و ۷۳۹ میلیون ریال پارسال برای خرید ۲۹ دستگاه ماشین آلات، تجهیزات و تعمیرات اساسی ناوگان راهداری این استان هزینه شده است.

به گزارش اعتمادساز، جعفر شهامت افزود: اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی در سال ۱۴۰۲ توانسته هشت دستگاه لودر با اعتبار ۴۲۸ میلیارد و ۲۸۰ میلیون ریال خریداری کند.

وی اظهار کرد: همچنین این اداره کل توانسته قرارداد خرید سه دستگاه لودر دیگر به ارزش ۱۵۹ میلیارد و ۵۷۶ هزار ریال را منعقد نماید که در هفته های ابتدایی سال جاری تحویل این اداره کل داده می شود.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی از خرید یکدستگاه بیل مکانیکی به ارزش ۷۰ میلیارد و ۶۳۰ میلیون ریال خبر داد و گفت: علاوه بر این بر اساس نیاز مبرم به این وسیله راهسازی توانستیم برای خرید یک دستگاه بیل مکانیکی دیگر نیز به ارزش ۷۳ میلیارد و ۳۰ میلیون ریال اقدام نموده که هم اکنون مناقصه آن برگزار و پیمانکار آن نیز مشخص شده است.

وی اظهار کرد: برای افزایش توان راهداری زمستانی هشت دستگاه تجهیزات نمک پاش به مبلغ ۱۱۵ میلیارد و ۴۵۰ میلیون ریال و چهار دستگاه بیـل برف روبی با اعتبار افزون بر ۱۰ میلیارد و ۳۷۰ میلیون ریال خریداری شده است.

شهامت ادامه داد: برای خرید دیگر تجهیزات راهداری و تعمیر اساسی (اورهال) تعدادی ماشین آلات سبک، نیمه سنگین و سنگین راهداری در سال گذشته بیش از ۲۰۰ میلیارد ریال دیگر هزینه شده است.

وی اظهار کرد: فقط برای لوازم مصرفی در سال ۱۴۰۲ اعم از تیغه، روغن، لاستیک و سوخت ناوگان راهداری نیز ۵۱۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی همچنین گفت: مراحل انجام مناقصه خرید ۱۰۰ دستگاه ماشین آلات وارداتی شامل گریدر، لودر، بلدوزر و بیل مکانیکی به مبلغ ۲۰ هزار میلیارد ریال در دست اقدام است.

اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی با داشتن ۶۶۰ دستگاه انواع ماشین آلات سبک، نیمه سنگین و سنگین، ۷۳۵ نفر راهـدار دارد.

ایرنا

دیدگاهتان را بنویسید