۲۴۰ قطعه زمین برای اجرای نهضت ملی مسکن در مناطق روستایی گناباد تامین شد

رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گناباد گفت: ۲۴۰ قطعه زمین برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در هشت روستای این شهرستان تاکنون تملک شده است.

به گزارش اعتمادساز، ناصر چیتگر روز دوشنبه در جلسه قرارگاه نهضت ملی مسکن گناباد افزود: ۲۰۰ واحد مسکونی در راستای اجرای این طرح در ۲ روستای این شهرستان طی هفته آینده به متقاضیان واگذار می شود.

رییس نظام مهندسی ساختمان گناباد هم افزایش دستمزدها را از مشکلات مهم اجرای طرح نهضت ملی مسکن برشمرد و افزایش نظارت بر این بخش را خواستار شد.

غلامرضا مرادی استفاده از مصالح بادوام و ایجاد وحدت رویه در نمای واحدهای مسکونی و توجه به طرحهای سنتی در ساخت نمای واحدهای مسکونی این بخش را مهم دانست.

فرماندار گناباد نیز در این نشست گفت: از مجموع حدود ۱۳ هزار نفر که تاکنون برای طرح نهضت ملی مسکن در این شهرستان ثبت نام کرده اند شرایط نخست حدود ۱۰ هزار نفر تایید اولیه و شرایط حدود ۶ هزار نفر از متقاضیان هم تایید نهایی شد.

رضا نصیری همدلی و وفاق بین مسوولان و دست اندرکاران ذیربط برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در گناباد را یادآور شد و بر استفاده از نماهای آجری مبتنی بر شرایط سنتی در واحدهای در حال احداث نهضت ملی مسکن در این شهرستان تاکید کرد.

وی تصریح کرد: باید کارگروه نما و منظر برای تهیه طرح‌ها و نقشه‌های نمای واحدهای نهضت ملی مسکن در این شهرستان تشکیل شود و بر این مساله نظارت داشته باشد.

ایرنا

دیدگاهتان را بنویسید