۲۰ پزشک متخصص جدید در گناباد و بجستان جذب شدند

رییس دانشگاه علوم پزشکی گناباد گفت:‌ ۲۰ پزشک متخصص جدید در رشته‌های مختلف پزشکی به تازگی فعالیت خود را در شهرستانهای تابعه این دانشگاه (گناباد و بجستان) آغاز کردند.

به گزارش اعتمادساز، دکتر رضا احمدی افزود:‌ این پزشکان در رشته‌های تخصصی بیماری‌های قلب و عروق، جراحی عمومی، بیماری‌های عفونی و گرمسیری، آسیب‌ شناسی، بیماری‌های داخلی، زنان و زایمان، کودکان، بیهوشی، روانپزشکی، چشم‌پزشکی، ارولوژی (کلیه و مجاری ادراری تناسلی) و E.N.T (گوش، حلق، گلو و بینی) به مردم شهرستان‌های گناباد و بجستان خدمت ارایه می کنند.

وی ادامه داد:‌ پزشکان متخصصی ارولوژی و روان پزشکی برای نخستین بار در شهرستان بجستان خراسان رضوی مشغول به کار شدند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی گناباد تصریح کرد: با توجه به نیازهای مختلف درمانی درخواست جذب ۳۵ پزشک متخصص جدید داشتیم که با توجه به محدودیت‌های وزارت بهداشت،‌ درمان و آموزش پزشکی ۲۰ پزشک متخصص جدید به مجموعه دانشگاه افزوده شدند.

هم اکنون ۸۴ پزشک متخصص و پنج پزشک فوق تخصص و افزون بر ۶۰ پزشک عمومی در رشته های مختلف در شهرستانهای تابعه دانشگاه علوم پزشکی گناباد به مردم خدمت می کنند.

دانشگاه علوم پزشکی گناباد با ۱۳۴ عضو هیات علمی و استاد، آموزش ۲ هزار دانشجو در ۲۹ رشته مرتبط با پزشکی را بر عهده دارد که از این تعداد ۶۰۰ دانشجوی پزشکی عمومی در دانشگاه شاغل به تحصیل هستند.

دانشگاه علوم پزشکی گناباد با ۲ بیمارستان علامه بهلول گنابادی و آیت الله مدنی، ۱۷ مرکز سلامت، ۴۶ خانه بهداشت و ۱۶ پایگاه اورژانس و یک پایگاه اورژانس هوایی مشغول ارائه خدمت به مردم شهرستان های گناباد و بجستان در جنوب استان خراسان رضوی است.

ایرنا

دیدگاهتان را بنویسید