۱۵۱ کلاس درس با همراهی خیران در خواف دایر شد

مدیر آموزش و پرورش خواف گفت: ۱۵۱ کلاس درس با صرف اعتبار یک هزار و ۵۹۲ میلیارد ریال از ابتدای سال تحصیلی جاری تاکنون در مناطق شهری و روستایی این شهرستان با همراهی خیران احداث و به بهره برداری رسید.

به گزارش اعتمادساز، روح الله غلامپور سدهی روز سه شنبه در حاشیه افتتاح مدرسه ۶ کلاسه در شهر «نشتیفان» از توابع شهرستان خواف افزود: این کلاسهای درس در قالب ۳۹ مدرسه و در راستای طرح سه شنبه های امید آفرین در این شهرستان به بهره برداری رسیدند.

وی تصریح کرد: در راستای طرح سه شنبه های امید آفرین و از ابتدای سال تحصیلی جاری هر سه شنبه یک مدرسه با همراهی خیران و اعتبارات دولتی و معادن در مناطق شهری و روستایی شهرستان خواف افتتاح و یا عملیات اجرایی آنها آغاز شد.

مدیر آموزش و پرورش خواف گفت: ۱۵۷ کلاس درس هم با همراهی خیران و اعتبارات دولتی و مساعدت شرکتهای معدنی در مناطق شهری و روستایی این شهرستان امسال در حال احداث است و تا پایان سالجاری و سه شنبه هر هفته افتتاح و به مجموع فضاهای آموزشی خواف اضافه می شوند.

غلامپور گفت: مدرسه ۶ کلاسه عبدالکریم کریمی شهر نشتیفان شهرستان خواف با زیربنای ۳۶۳ متر مربع و صرف اعتباری افزون بر ۴۲ میلیارد ریال با مشارکت خیرین و اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان خراسان رضوی احداث شده بود، روز سه شنبه به بهره برداری رسید.

سه هزار و ۳۰۰ معلم در قالب ۳۴۰ کلاس درس، کار آموزش۴۳ هزار نفر دانش آموز مقاطع تحصیلی ابتدایی و متوسطه در شهرستان خواف را بر عهده دارند.

ایرنا

دیدگاهتان را بنویسید