۱۲۱ جواز تاسیس واحدهای صنعتی در سبزوار صادر شد

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت سبزوار گفت: ۱۲۱ جواز تاسیس واحدهای صنعتی این شهرستان در ۶ ماه گذشته صادر شده که بیانگر افزایش تمایل به سرمایه گذاری در این حوزه است.

به گزارش اعتمادساز، حسین شریعتمدار تهرانی رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت سبزوار گفت: برآورد اولیه میزان سرمایه‌بری اجرای این مجوز‌های صنعتی ۱۰۱ هزار میلیارد ریال است که با اجرای این طرح‌های صنعتی برای ۲ هزار و ۷۸۷ نفر اشتغال ایجاد می‌شود.

او افزود: علاوه بر این تعداد جواز تاسیس صنعتی، ۲۱ واحد صنعتی جدید با سرمایه گذاری هزار و ۵۱۳ میلیارد ریال از ابتدای امسال در شهرستان سبزوار راه‌اندازی شده است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت سبزوار ادامه داد: همچنین در قالب فعالیت ستاد تسهیل و رفع موانع تولید، مشکلات واحد‌های تولیدی شهرستان سبزوار در حوزه‌های صدور مجوز، امهال تسهیلات و جذب تسهیلات جدید بانکی بررسی شده است.

شریعتمدار تهرانی بیان کرد: عمده فرصت‌های سرمایه گذاری این شهرستان شناسایی شده است که این ظرفیت‌ها در قالب دفتر سرمایه گذاری به کارآفرینان معرفی می‌شود.

او تصریح کرد: علاوه بر بهره‌برداری از طرح‌های شاخص صنعتی، ساخت و توسعه شهرک صنعتی شماره ۲ سبزوار، صدور مجوز آغاز عملیات اجرایی منطقه ویژه اقتصادی سبزوار، استقرار اداره گمرگ، دفتر نمایندگی نظام مهندسی معدن و نمایندگی استاندارد در این شهرستان در سال‌های اخیر عملیاتی شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان

دیدگاهتان را بنویسید