کشف بیش از ۹۹ هزار نخ سیگار قاچاق در خراسان رضوی

رئیس پلیس امنیت اقتصادی خراسان رضوی از کشف ۹۹ هزار و ۶۰۰ نخ سیگار خارجی و تعداد ۷۳ قوطی مکمل ورزشی قاچاق و فاقد مجوز حمل خبر داد.

به گزارش اعتمادساز، سرهنگ حسین جوانبخت اظهار کرد: مأموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس امنیت اقتصادی استان هنگام کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه تریلر در محور باغچه مشهد مشکوک و این خودرو را به منظور بررسی بیشتر متوقف کردند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی خراسان رضوی بیان کرد: مأموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس امنیت اقتصادی در بازرسی از این خودرو ۹۹ هزار و ۶۰۰ نخ انواع سیگار خارجی و تعداد ۷۳ قوطی مکمل ورزشی قاچاق و فاقد مجوز حمل را کشف که ارزش ریالی کالاهای قاچاق کشف شده بنا بر نظریه کارشناسان مربوطه ۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

وی با اشاره به دستگیری یک متهم در این زمینه افزود: متهم دستگیرشده پس از تشکیل پرونده مقدماتی به منظور سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

جوانبخت در پایان با اشاره به این که قاچاق کالا پدیده‌ای است که از جهات گوناگون، حیات سالم اقتصادی و فرهنگی یک جامعه را تهدید می‌کند، تصریح کرد: پلیس با تمام توان و جدیت همواره آماده است با قاچاقچیان و مخلان نظم و امنیت اقتصادی مقابله کند.

مهر

دیدگاهتان را بنویسید