پوشش بیمه‌ای کشاورزان و عشایر خراسان رضوی افزایش یافت

مدیر کل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان خراسان رضوی گفت: پوشش بیمه کشاورزان، روستائیان و عشایر در این استان با حمایت های دولت سیزدهم رشد یافت.

به گزارش اعتمادساز، عباسعلی برونسی افزود: با افزایش ۵۰ هزار و ۱۴۲ نفر بیمه‌شده جدید، مجموع بیمه‌شدگان صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان در استان خراسان رضوی از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون به ۲۲۰ هزار و ۲۳۴ نفر رسیده است که رشد زیادی محسوب می‌شود.

وی از فراهم شدن امکان اعطای سه هزار و ۳۱۸ فقره وام قرض الحسنه بدون نیاز ضامن و بدون نیاز به مراجعه به بانک به مستمری بگیران صندوق بیمه کشاورزان روستاییان و عشایر استان خبر داد و اظهار کرد: پرداخت افزون بر ۳۱۰ میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه در این قالب در دستور کار است.

مدیر کل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان خراسان رضوی بیان کرد: هم اکنون این صندوق ۱۰۲ کارگزاری فعال در سراسر استان دارد.

وی ادامه داد: در حال حاضر بیش از ۱۷ هزار نفر مستمری‌بگیر زیر پوشش این صندوق ماهانه بیش از ۲۲۰ میلیارد ریال مستمری دریافت می‌کنند.

برونسی از ۴۴ خدمت به افراد تحت پوشش صندوق اجتماعی کشاورزان در دولت سیزدهم خبر داد و گفت: ۲۴ مورد از این خدمات برای نخستین بار انجام شده است که از آن جمله می توان به افزایش ۶۰ تا ۷۰ درصدی سطوح درآمدی صندوق بیمه اجتماعی، رشد بودجه ۱۶۵ درصدی، رشد بیمه‌شدگان فعال و تراز مالی مثبت صندوق تا ۲۰ سال آینده اشاره کرد.

ایرنا

دیدگاهتان را بنویسید