واگذاری هزار و ۹۳۶ قطعه زمین در پیرامون مشهد برای ساخت نهضت ملی مسکن

فرماندار مشهد گفت: مقرر شده است چهار هزار قطعه زمین در مرحله نخست در مناطق روستایی و پیرامونی کلانشهر مشهد بین متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن واگذار شود که تاکنون هزار و ۹۳۶ قطعه زمین به متقاضیان واگذار شده است.

به گزارش اعتمادساز، محسن داوری در آئین قرعه کشی ۱۴۶ قطعه زمین در سه روستای “امرغان، رضویه و فریزی” در بخش مرکزی مشهد اظهار کرد: هزار و ۹۳۶ قطعه زمین برای ساخت همین تعداد منزل مسکونی در شهر مُلک آباد و روستاهای “شترک، کشف و کنه بیست” طی پنج هفته گذشته واگذار شده است و در ادامه نیز این روند پیگیری می شود.

وی ادامه داد: پیگیر هستیم این زمین ها با عدالت بین مردم تقسیم شود و دقت نظر داریم تا از هر نوع سوء استفاده در توزیع این زمین ها جلوگیری شود.

فرماندار مشهد با اشاره به قرعه کشی زمین های امروز جمعه گفت: ۱۴۶ قطعه زمین در سه روستای یاد شده قرعه کشی شده است که هر کدام برای ساخت ۲ واحد مسکونی به کار می رود و با پیگیری های صورت گرفته پروانه ساختمانی این واحدها ظرف مدت ۱۴ روز صادر می شود.

داوری افزود: سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال وام کم بهره با بازپرداخت ۲۰ ساله به مقتضایان داده می شود و پول آماده سازی نیز پس از پرداخت این تسهیلات، از متقاضیان دریافت می شود.

وی اضافه کرد: هر نوع نقل و انتقال این زمین ها با قولنامه تخلف است و زمین ها پس گرفته خواهد شد و اگر مالک کار ساخت را آغاز نکند علاوه بر این که از دریافت زمین دوباره محروم می شود زمین نیز از وی گرفته می شود.

فارس

دیدگاهتان را بنویسید