هشت تن فراورده قندی فاقد مجوز بهداشتی در نیشابور توقیف شد

سرپرست اداره نظارت بر موادغذایی و آشامیدنی، آرایشی و بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی نیشابور گفت: با پیگیری کارشناسان نظارت بر مواد غذایی و آشامیدنی معاونت غذا و دارو حدود هشت تن فراورده قندی به دلیل عدم مجوزهای بهداشتی توقیف شد.

به گزارش اعتمادساز، سمانه رمضانی افزود: با توجه به لزوم کنترل و نظارت مواد غذایی و پایش مستمر کارشناسان اداره نظارت بر مواد غذایی و آشامیدنی از واحدهای تولیدی این میزان فراورده قندی فاقد مجوزهای بهداشتی در حضور حراست معاونت غذا و دارو، نماینده حقوقی دانشگاه، کارشناسان اداره نظارت بر مواد غذایی و آشامیدنی و نماینده دادستان توقیف شد.

وی ادامه داد: شهروندان گرامی مواد غذایی و آشامیدنی و اقلام سلامت محور را حتما را از مراکز مجاز تهیه و هنگام خرید به تاریخ تولید و مصرف، پروانۀ بهداشتی و علامت سیب سلامت محصول دقت کنند.

سرپرست‌ اداره نظارت بر موادغذایی و آشامیدنی، آرایشی و بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی نیشابور از شهروندان خواست در صورت مشاهده هر گونه تخلف یا داشتن شکایت در خصوص مواد غذایی بسته‌بندی‌شده، آرایشی و بهداشتی و اقلام سلامت محور مراتب را از طریق شماره تماس ٠۵١۴٣٣۵٢٣١١ و یا از طریق سامانه fms.nums.ac.ir به معاونت غذا و دارو نیشابور گزارش دهند.

دانشگاه علوم پزشکی نیشابور به ۵۸۰ هزار نفر جمعیت در چهار شهرستان نیشابور، فیروزه، زبرخان و میان جلگه خدمات بهداشتی و درمانی ارائه می‌کنند.

ایرنا

دیدگاهتان را بنویسید