هر دستگاه باید ۳ اقدام مهم دولت را اطلاع‌رسانی کند

دبیر ستاد هفته دولت در استان خراسان رضوی گفت: باید موفقیت‌های خاصی که دولت و دستگاه‌های اجرایی داشته‌اند، بیان گردد؛ در این راستا هر دستگاه باید سه اقدام مهم را که در دولت انجام شده است را مطرح کند.

به گزارش اعتمادساز، احسان یوسفی در جمع مدیران روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی خراسان رضوی اظهار کرد: در زمانی که دشمن برای تشویش افکار مردم تلاش می‌کند، هدف اصلی ما ارتقاء تصویر مطلوب از دولت در افکار عمومی است.

وی افزود: شعار هفته دولت، دولت مردم است و باید این ارتباط دوسویه بین دولت و مردم پررنگ شود. در این راستا باید خدمات و دستاوردهای دو ساله دولت اطلاع‌رسانی شود.

دبیر ستاد هفته دولت در استان خراسان رضوی با بیان اینکه ما با نگاه استانی به دنبال ایجاد شور و نشاط اجتماعی در سطح جامعه هستیم، عنوان کرد: باید برای یک شاخص که طی یک سال گذشته مهم بوده، اطلاع‌رسانی پررنگی انجام شود. همچنین باید موفقیت‌های خاصی که دولت و دستگاه‌های اجرایی داشته‌اند، بیان گردد؛ در این راستا هر دستگاه باید سه اقدام مهم را که در دولت انجام شده است را مطرح کند.

به گزارش روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، یوسفی تاکید کرد: باید برای هفته دولت به گونه‌ای برنامه‌ها برگزار شود که همه مردم حضور داشته باشند. همچنین برخی دستگاه‌ها برنامه‌هایشان مشترک است که باید با انسجام و هماهنگی آن‌ها را برگزار کنند.

وی بیان کرد: برنامه‌های مشخص شده در روزشمار هفته دولت در دست اجرا قرار دارد. میز خدمت، نشست با اصحاب رسانه، برگزاری تورهای اطلاع‌رسانی، تولید محتوا و غیره از جمله این برنامه‌هاست.

دبیر ستاد بزرگداشت هفته دولت در خراسان رضوی گفت: در آستانه هفته دولت و در روزهای ۳۱ مرداد و ۱ شهریورماه نمایشگاه دستاوردهای‌ دولت برگزار می‌شود. هدف از برگزاری این نمایشگاه معرفی دستاوردهای دولت و ارتباط دو سویه مردم با مدیران است. ارتباط بی‌واسطه مردم با مدیران باید در این نمایشگاه به بهترین شکل ممکن صورت گیرد.

ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید