نیروگاه خورشیدی در بردسکن ایجاد می‌شود

فرماندار بردسکن از ساخت نیروگاه خورشیدی در راستای کمک به حوزه کشاورزی و صنعت برق در این شهرستان خبر داد.

به گزارش اعتمادساز، علی دهقان‌زاده اظهار کرد: با ایجاد نیروگاه خورشیدی اهم مشکلات در حوزه تأمین برق در شهرستان برچیده خواهد شد.

فرماندار بردسکن گفت: مدیریت جهاد کشاورزی بردسکن مأموریت پیگیری و ایجاد مقدمات این نیروگاه را در شهرستان دنبال می‌کند.

وی افزود: ایجاد نیروگاه‌های خورشیدی در راستای کمک به امر کشاورزی و صنعت برق است و از آنجا که بردسکن دارای بیش از ۲۰ معدن فعال در بحث مس، آهن، طلا و دیگر کانی‌ها است، ایجاد نیروگاه خورشیدی کمک بسیار مؤثری را به این حوزه خواهد داشت.

وی اظهار داشت: در سایه تعامل و همدلی و همراهی تا کنون کارهای زیادی در شهرستان انجام شده است و در هفته دولت با میلیاردها تومان بودجه ده‌ها طرح افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

وی از نشست خبری خود با رسانه‌ها در اول شهریور خرداد و افزود: ریز برنامه‌های هفته دولت و فعالیت‌های دستگاه‌های اداری در بحث بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی و خدماتی و نیز نهضت آسفالت در روستاها به رسانه‌ها اعلام می‌شود.

دهقان‌زاده اعتبارات تملک دارایی امسال بردسکن را مبلغ ۶۴۰ میلیارد ریال ذکر کرد و افزود: بیش از ۹۰ درصد این اعتبارات در طرح‌های نیمه‌تمام دستگاه‌های اداری هزینه خواهد شد.

وی از افزایش  ۶۱ درصدی این اعتبار نسبت به سال گذشته خبر داد و اظهار کرد:  این اعتبار بر اساس برنامه‌های  دارای اولویت در ۸۹ پروژه شهرستان هزینه می‌شود.

فارس

دیدگاهتان را بنویسید