نمایشگاه تخصصی کشاورزی در مشهد آغاز به کار کرد

نوزدهمین نمایشگاه تخصصی ادوات، ماشین آلات و مکانیزاسیون عصر پنجشنبه در محل نمایشگاه بین‌المللی مشهد آغاز به کار کرد.

به‌ گزارش اعتمادساز، سرپرست نمایشگاه بین‌المللی مشهد در حاشیه افتتاحیه این نمایشگاه گفت: این نمایشگاه افتتاح شد و تا ۲۲ بهمن ماه جاری در محل نمایشگاه بین‌المللی مشهد به کار خود ادامه خواهد داد.

رضا صفری با اشاره به اهداف نوزدهمین نمایشگاه تخصصی کشاورزی افزود: اهداف این نمایشگاه شامل معرفی ظرفیت‌های داخلی و خارجی، رونمایی و آشنایی با محصولات جدید در زمینه‌های مختلف کشاورزی نگاه ویژه به حوزه‌های اشتغال و رونق تولید، برقراری ارتباط مناسب میان تولیدکنندگان و مصرف کنندگان و توسعه صادرات در حوزه کشاورزی است.

وی اضافه کرد: بزرگترین نمایشگاه کشاورزی ایران در محیطی به وسعت ۲۵ هزار مترمربع و در سالن‌های مفاخر، فردوسی، عطار و همچنین فضای باز برای استقرار شرکت‌های حاضر در این نمایشگاه پیش بینی شده تا محصولات و کالاهای تولیدی و به روز خود را به بازدید عموم بگذارند.

سرپرست نمایشگاه بین‌المللی مشهد در خصوص تعداد مشارکت کنندگان در این نمایشگاه نیز بیان کرد: تعداد کل مجموعه‌های حاضر در نوزدهمین نمایشگاه تخصصی کشاورزی بیش از ۳۰۰ شرکت و در قالب ۲۰۰ غرفه است که تعداد مشارکت کنندگان داخل استان خراسان رضوی ۱۱۰ شرکت و همچنین تعداد مشارکت کنندگان خارج از استان خراسان رضوی ۹۰ شرکت از استان‌های تهران، آذربایجان غربی و شرقی، خوزستان، فارس، همدان، مرکزی، مازندران، کردستان، اصفهان، البرز، کرمان، لرستان، زنجان و قزوین است.

صفری عنوان کرد: علاقه مندان می‌توانند همه روزه از ساعت ۱۱ تا ۱۸ و در روز آخر از ساعت ۱۲ تا ۱۹ از این نمایشگاه بازدید به عمل آورند.

ایرنا

دیدگاهتان را بنویسید