نمایشگاه تجهیزات حوزه بیماری‌های قلب و عروق در مشهد دایر شد

نمایشگاه دستاوردهای تجهیزاتی حوزه بیماریهای قلب و عروق همزمان با آغاز به کار پنجمین کنگره بین‌المللی قلب «کاسپین» در مجتمع شهدای سلامت مشهد این مجموعه آغاز به کار کرد.

به گزارش اعتمادساز، مسوول برگزاری نمایشگاه مزبور اظهار کرد: در این نمایشگاه تجهیزاتی نظیر «مسدودکننده سوراخ قلبی، دستگاه‌های سی تی اسکن، اسپیکت سی. تی، دریچه ونوس با کاربرد در دریچه پولمونری، مسدودکننده‌های قلبی، بالن‌های پرونری ams، دستگاه تصویربرداری و اکوکاردیوگرافی مدیکال، آنژیوگرافی و سونوگرافی به همراه داروهای بیماران قلبی در معرض دید فعالان و متخصصان حوزه قلب و عروق قرار گرفته است.

ایمان مهرآئینی اضافه کرد: بیش از ۵۰ عنوان کتاب با موضوعاتی از جمله قلب کودکان و بزرگسالان، نارسایی قلبی و غیره نیز در این نمایشگاه عرضه شده است.

وی اظهار کرد: همچنین در غرفه‌های دایر در نمایشگاه دستاوردهای تجهیزاتی حوزه قلب انواع داروهای ضدلخته «پلاویکس» برای بیماران قلبی و مغزی و انواع آنتی بلاگرها که بیشتر آنها تولید داخل بوده، به نمایش در آمده است.

مسوول برگزاری نمایشگاه دستاوردهای تجهیزاتی حوزه قلب ادامه داد: این نمایشگاه تخصصی در قالب ۲۰ غرفه به مدت چهار روز از ٢٣ تا ٢۶ فروردین از ساعت هشت تا ۱۸ در تالار شیرین و فرهاد مجتمع شهدای سلامت مشهد پذیرای بازدیدکنندگان است.

پنجمین کنگره بین المللی مداخلات تهاجمی غیر جراحی در بیماریهای مادرزادی، ساختمانی و دریچه ای قلب به همت بنیاد جهانی قلب کاسپین و با همکاری دانشگاه علوم پزشکی مشهد و آستان قدس رضوی در روزهای ۲۳ تا ۲۶ فروردین ماه ۱۴۰۳ در مرکز همایشهای بین المللی شهدای سلامت دانشگاه علوم پزشکی مشهد در حال برگزاری است.

بنیاد جهانی قلب کاسپین با همکاری خیّران، کمک بزرگی در جهت رفع مشکلات تمامی بیماران با مشکلات مادرزادی قلبی به‌خصوص گروه‌های محروم و کم‌برخوردار جامعه دارد.
نمایندگی‌های کاسپین به جز ایران و مشهد در فرانکفورت آلمان، لندن انگلستان، بانکوک تایلند، سن فراسیسکو آمریکا، قاهره مصر و نامیبیا فعال است.

ایرنا

دیدگاهتان را بنویسید