نرخ بیکاری در «احمدآباد» مشهد نزدیک به صفر است

بخشدار احمدآباد شهرستان مشهد گفت: اکنون ۱۲ هزار نفر از جمعیت بومی و غیربومی این بخش در مجموعه های ریز و درشت صنعتی و تولیدی مشغول به کار هستند که تقریبا نرخ بیکاری در بخش «احمد آباد» صفر است.

به گزارش اعتمادساز، مجید بیکی روز سه شنبه در حاشیه جلسه بررسی مشکلات شهرک صنعتی بینالود و ناحیه صنعتی پارسیان افزود: این تعداد در شهرک صنعتی بینالود، ناحیه صنعتی پارسیان، مجموعه ایران خودرو خراسان و واحدهای متفرق صنعتی در بخش احمدآباد مشغول به کار هستند.

این مسوول ادامه داد: همچنین با موافقت شرکت شهرکهای صنعتی خراسان رضوی مقرر شد زمینه الحاق اراضی جدید به این شهرک صنعتی فراهم شود، الحاقی که مطالبه فعالان بخش تولید است.

بخشدار احمدآباد مساحت شهرک صنعتی بینالود را ۲۸۰ هکتار عنوان کرد و گفت: زمین های اطراف این مجموعه تولیدی وقفی است، لذا در مذاکره با اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی، زمینه افزوده شدن اراضی یاد شده تا سقف ۵۰۰ هکتار به شهرک صنعتی بینالود فراهم شده و مسوولان این شهرک از امروز پیگیر این امور شدند.

بیکی به فعالیت مجموعه ۶۸۰ هکتاری ایران خودرو خراسان در جوار این شهرک صنعتی اشاره و بیان کرد: صنایع غذایی، صنایع فولادی و دیگر صنایع و حوزه ها در قالب ۶۰ واحد صنعتی در این شهرک صنعتی فعالیت دارند.

بخش احمدآباد شهرستان مشهد با ۴۰ هزار نفر جمعیت، متشکل از ۲ شهر ملک آباد و بینالود و ۴۲ روستای دارای دهیاری است.

ایرنا

دیدگاهتان را بنویسید