مهلت ارسال مقاله به همایش “مرجعیت علمی در عصر ظهور” تمدید شد

دبیر همایش بین المللی مرجعیت علمی در عصر ظهور گفت: مهلت دریافت مقالات در این همایش امروز به پایان رسید که به دلیل استقبال گسترده پژوهشگران و دانشجویان از این همایش، مهلت ارسال مقالات بنا به تصمیم کمیته اجرایی همایش تا ۱۵ بهمن ماه امسال تمدید شد.

به گزاش اعتمادساز، دکتر رحیم دبیری با بیان این که تا کنون بیش از ۷۰ مقاله به دبیرخانه همایش رسیده شده است افزود: تمامی پژوهشگرانی که تاکنون موفق به ارسال مقالات خود نشده‌اند می‌توانند مقالات کامل خود را تا ۱۵ بهمن از طریق سامانه همایش ارسال کنند.

وی ادامه داد: این همایش از سری برنامه‌های سومین دوره جشنواره سراسری علمی فرهنگی و هنری “امامت و مهدویت” دانشگاه آزاد اسلامی است که به میزبانی واحد مشهد برگزار می‌شود.

دبیر همایش بین المللی مرجعیت علمی در عصر ظهور با بیان این که این همایش در ۳۲ محور برگزار می‌شود گفت: “تبیین معرفت شناسانه مرجعیت علمی”، “مفهوم شناسی مرجعیت علمی، ضرورت و راهکارهای تحقق آن”، “مبانی و شاخه های مرجعیت علمی”، “موانع، چالش ها و آسیب شناسی مرجعیت علمی”و “آزاد اندیشی و مرجعیت علمی”، مرجعیت علمی از نگاه رهبر انقلاب” از جمله محورهای این همایش هستند.

دبیری افزود: “انتظار عالمانه و راهکارهای تحقق آن”، “حکومت مهدوی و شکوفایی علمی”، “مرجعیت علمی و باور به عصر ظهور”، “دولت اسلامی و زمینه سازی برای جامعه مهدوی”،”آرمانشهر مهدوی، صلح و امنیت جهانی”، موعودباوری و تاثیر آن در مرجعیت علمی”، “تربیت اخلاقی زمینه ساز ظهور” از دیگر محورهای این همایش است.

وی ادامه داد: “مرجعیت علمی زمینه ساز ظهور”، ” آخر الزمان در اندیشه ادیان و مذاهب”، “مرجعیت علمی در قرآن و روایات”، “مرجعیت علمی در دوره حیات ائمه(ع)”، “اعجاز علمی قرآن و تاثیر آن بر مرجعیت علمی”، “گسترش علوم و تحقق آرمان های عصر ظهور”، “آینده پژوهی و مرجعیت علمی”، از دیگر محورهای این همایش به شمار می‌رود.

دبیر همایش بین المللی مرجعیت علمی در عصر ظهور گفت: مراسم اختتامیه این همایش، ۲۵ بهمن ماه امسال برگزار خواهد شد که در آن علاوه بر اهدای جوایز نقدی به صاحبان سه مقاله برتر، مقالات برگزیده نیز در مجلات علمی پژوهشی و ISC ، به چاپ خواهد رسید.

ایرنا

دیدگاهتان را بنویسید