منطقه آزاد دوغارون نقش مهمی در توسعه اقتصاد شرق کشور دارد

مدیر اجرایی منطقه آزاد دوغارون، گفت: منطقه آزاد دوغارون نقش مهمی در توسعه اقتصاد شرق کشور دارد.

به گزارش اعتمادساز، محسن پوراحمدی در نخستین سفر خود به شهرستان مرزی تایباد از ظرفیت‌ها و امکانات منطقه ویژه اقتصادی دوغارون و مرز بازدید کرد و اظهار داشت: مرز دوغارون یکی از مرزهای مهم و استراتژیک در شرق کشور است که می‌تواند در توسعه منطقه آزاد دوغارون نقش مهمی را ایفا کند.

مدیر اجرایی منطقه آزاد دوغارون در نشست با رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی دوغارون، گفت: منطقه ویژه اقتصادی دوغارون با همکاری بخش خصوصی توانسته است زیرساختهای خوبی را در مرز دوغارون ایجاد کند.

وی افزود: تمام تلاش خود را می‌کنیم تا در سریع‌ترین زمان ممکن تمام مراحل اداری منطقه آزاد دوغارون به سرانجام برسد و هیئت مدیره و مدیرعامل منطقه مستقر شوند.

مدیر اجرایی منطقه آزاد دوغارون عنوان کرد: کارگروهی با حضور دستگاه‌های اجرایی مستقر در مرز دوغارون به منظور هم فکری و تبادل نظر در راستای تسریع در روند امور اجرایی منطقه آزاد دوغارون ایجاد خواهد شد.

جمشید علی‌پور، رئیس هیئت مدیره منطقه ویژه اقتصادی دوغارون با اشاره به ظرفیت‌های منطقه ویژه اقتصادی و مرز دوغارون، افزود: ایجاد منطقه آزاد دوغارون یک فرصت بالقوه در شرق کشور است که می تواند در توسعه اشتغال و اقتصاد منطقه نقش مهمی داشته باشد.

وی‌ گفت: ایجاد منطقه آزاد دوغارون می‌تواند از چندگانگی در مجموعه مرز دوغارون جلوگیری کند و تمامی دستگاه‌های اجرایی در مرز دوغارون زیر یک نهاد فعالیت کنند.

مریم قوی‌دل، مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی دوغارون نیز گفت: منطقه آزاد دوغارون می‌تواند پلی باشد برای پیشرفت و توسعه اقتصاد استان خراسان رضوی و باید از مزیت‌های منطقه آزاد برای توسعه استان به بهترین شکل ممکن استفاده کرد.

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی دوغارون افزود: منطقه آزاد دوغارون یک فرصت خوب برای سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی است و سرمایه‌گذارن می‌توانند از مشوق‌های که برای سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد است، استفاده کنند.

وی خاطرنشان کرد: منطقه ویژه اقتصادی دوغارون این آمادگی را دارد تا از همه ظرفیت‌های منطقه برای تسریع در روند استقرار منطقه آزاد دوغارون استفاده کند و کمک کنیم تا این دوران گذار را با صرف حداقل زمان ممکن پشت سر بگذاریم.

تسنیم

دیدگاهتان را بنویسید