معاون وزیر آموزش و پرورش: ۴۰ درصد به فضاهای ورزشی مدارس کشور در دولت سیزدهم افزوده شد

معاون تربیت بدنی و سلامت ورزش وزارت آموزش و پرورش گفت: ۲ هزار باب فضای ورزشی در مدارس کشور طی دولت سیزدهم احداث شده‌ است که در این مدت ۴۰ درصد به این فضاهای ورزشی اضافه شده است.

به گزارش اعتمادساز، صادق ستاری‌فرد روز سه‌شنبه در آیین افتتاح طرحهای ورزشی ویژه مدارس تربت‌حیدریه افزود: اکنون ۵۵۵ طرح ورزشی ویژه مدارس به صورت ناتمام در سطح کشور وجود دارد که با تکمیل عملیات اجرایی آن، بزودی به بهره‌برداری خواهند رسید.

وی سرانه ورزشی مدارس کشور را، ۴۴ صدم درصد اعلام کرد.

معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش تربت‌حیدریه نیز در معرفی پروژه‌های ورزشی افتتاح شده گفت: زمین چمن مصنوعی مدرسه گوهرشاد، زمین چمن مصنوعی مدرسه ثباتی و همچنین سالن شطرنج واقع در محله باغملی با صرف ۱۳ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال از محل اعتبارات آموزش و پرورش به بهره‌برداری رسید.
حجت صالحی افزود: امروز همچنین با صرف ۷۰۰ میلیارد ریال اعتبار، تجهیز و هوشمندسازی ۳۲ آموزشگاه و ۱۳ هنرستان در تربت حیدریه انجام شد.

وی تصریح کرد: با ظرفیتی که نماینده این منطقه در مجلس ایجاد کردند، مبلغ ۶۰۰ میلیارد ریال برای هوشمندسازی مدارس، تجهیزات هنرستانی و همچنین طرح‌های نیمه تمام به سه شهرستان تربت‌حیدریه، زاوه و مه‌ولات اختصاص یافت که از این میزان ۷۰ میلیارد ریال سهم تربت‌حیدریه است.

ایرنا

دیدگاهتان را بنویسید