مصرف بنزین در خراسان رضوی پنج درصد افزایش یافت

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان رضوی گفت: مصرف بنزین این استان در نیمه نخست تعطیلات نوروزی امسال در مقایسه با مدت مشابه پارسال پنج درصد افزایش یافت.

به گزارش اعتمادساز، علی اصغر اصغری افزود: از ۲۸ اسفند پارسال تا چهارم فروردین ماه امسال ۵۲ میلیون لیتر بنزین در خراسان رضوی به مصرف رسید.

وی با بیان این که طی این مدت روزانه به طور میانگین هشت میلیون و ۷۰۰ هزار لیتر بنزین در خراسان رضوی به مصرف رسیده است ادامه داد: بیشترین میزان مصرف مربوط به ۲۹ اسفند پارسال به میزان ۹ میلیون و ۹۰۰ هزار لیتر بوده است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان رضوی اظهار کرد: از ۲۸ اسفند ماه پارسال تا چهارم فروردین ماه کنونی سه میلیون لیتر سوخت هواپیما نیز توزیع شده است.

اصغری افزود: هیچ مشکلی برای تامین سوخت نداریم و تمهیدات لازم اندیشیده شده است و به هموطنان هم توصیه می‌شود با تنظیم موتور قبل از سفر، تنظیم باد لاستیک و کنترل فنی وسیله نقلیه خود در مصرف سوخت صرفه جویی کنند.

شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان رضوی شهرستان‌های مشهد، چناران، کلات، بینالود، فیروزه، نیشابور، فریمان، قوچان، تربت‌جام، تایباد، درگز و سرخس را زیر پوشش خدمات خود دارد.

دیگر شهرستان‌های خراسان رضوی زیر پوشش خدمات ۲ شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه تربت‌حیدریه و منطقه سبزوار هستند.

ایرنا

دیدگاهتان را بنویسید