مردمی‌سازی مصرف گاز با کاهش ۱۰ درصدی در زمستان در خراسان رضوی

مدیرعامل شرکت گاز خراسان رضوی گفت: پویش مردمی‌سازی مصرف گاز با کاهش ۱۰ درصدی در زمستان در خراسان رضوی در حال اجرا است که این مهم امکان صرفه‌جویی در بخش خانگی و تحویل این گاز را به واحد‌های تولیدی و صنعتی فراهم می‌کند.

به گزارش اعتمادساز، حسن افتخاری اظهار داشت: با همراهی استانداری خراسان رضوی و سازمان صمت، پویش مردمی‌سازی مصرف گاز با کاهش 10 درصدی در زمستان در حال اجرا است که این مهم امکان صرفه‌جویی در بخش خانگی و تحویل این گاز را به واحد‌های تولیدی صنعتی فراهم کرده است.

وی افزود: مشترکان گاز در خراسان رضوی تنها با 10 درصد کاهش مصرف می‌توانند اثر بزرگی در عبور از سرمای پیش رو در فصل زمستان داشته باشند.

مدیرعامل شرکت گاز خراسان رضوی، گفت: خاموش کردن وسایل گرمایشی در اتاق‌های بدون استفاده، بستن کانال کولر و استفاده از لباس گرم به جای زیاد کردن شعله بخاری و پکیج ساده‌ترین راهکار مدیریت مصرف گاز در خانه است که سهم بزرگی در مدیریت مصرف و سهم جدی در رونق تولید و اشتغال و گرمابخشی به زندگی دیگران دارد.

افتخاری ادامه داد: شرکت گاز خراسان رضوی با هدف تشویق مشترکان کم مصرف‌ در حال اجرای پویش مردمی سازی مصرف گاز است لذا مشترکین گاز در خراسان رضوی می‌توانند با مشارکت در پویش مردمی سازی مصرف گاز و ثبت نام در سامانه http://egas.ir/pooyesh علاوه بر دریافت پاداش صرفه جویی در قبض، در قرعه کشی یکهزار جایزه 20 میلیون تومانی هم شرکت کنند.

وی خاطرنشان کرد: از ابتدای بهمن امسال تا 6 بهمن ماه 305 میلیون مترمکعب گاز در استان مصرف شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل تفاوتی نداشته است.

مدیرعامل شرکت گاز خراسان رضوی عنوان کرد: بخش خانگی، عمومی و صنایع کوچک خراسان رضوی با 257 میلیون و 600 هزار مترمکعب گاز بیشترین آمار مصرف گاز در هفته اول بهمن ماه 1402 را به خود اختصاص داده‌اند.

تسنیم

دیدگاهتان را بنویسید