مدیریت درمان تامین اجتماعی خراسان رضوی رتبه برتر در خدمت‌رسانی را کسب کرد

مدیر درمان اداره‌ کل تامین اجتماعی خراسان رضوی گفت: در ارزیابی‌های شاخص های مختلف خدمت رسانی سالانه ازسوی سازمان تامین اجتماعی، مدیریت این استان موفق به کسب رتبه برتر در کشور شد.

به گزارش اعتمادساز، دکتر علی رضازاده افزود: این رتبه برتر در میان ۳۲ مدیریت درمان در کشور کسب شده است و تمامی شاخصهای فرهنگی، رضایتمندی مراجعان به مراکز درمانی، سطح و کیفیت خدمات درمانی تخصصی و عمومی را در بر می‌گیرد.

وی با اشاره به فعالیت ۲ هزار و ۵۰۰ نفر در مراکز درمانی و بیمارستانهای تامین اجتماعی در خراسان رضوی اضافه کرد:هم اکنون تامین اجتماعی این استان دارای ۲۱ بیمارستان و مرکز درمانی است که بیمارستانهای زیر پوشش این نهاد در مشهد و تربت حیدریه فعالیت می‌کنند.

مدیر درمان اداره‌ کل تامین اجتماعی خراسان رضوی گفت: یکی از بزرگترین اقدامات انجام شده در سال جاری شکسته شدن طلسم ۴۶ ساله ساخت بیمارستان ۲۰۰ تختخوابی رضا در مشهد از طریق قرار گرفتن در لیست طرحهای عمرانی این سازمان بود.

رضازاده افزود: ساخت بیمارستان رضا در مشهد که از سال ۱۳۵۶ تاکنون معطل مانده بود، با پیگیریهای فراوان انجام شده و با اخذ مصوبه هیات مدیره و هیات امنای سازمان تامین اجتماعی وارد فاز اجرایی شده است.

وی اظهار کرد: هم اکنون در مرحله تهیه نقشه بیمارستان هستیم که در صورت تایید از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، ظرف ۶ ماه آینده پیمانکار برای آغاز مراحل ساخت مستقر و فعال خواهد شد.

هم اکنون سه میلیون و ۱۲۶ هزار و ۲۲۰ بیمه‌شده اصلی و تبعی در خراسان رضوی زیر پوشش تامین اجتماعی استان قرار دارند که خدمات درمانی ارائه شده به آنان در قالب درمان مستقیم از طریق مراکز درمانی ملکی به صورت رایگان و درمان غیر مستقیم از طریق مراکز درمانی طرف قرارداد بیمه ارائه می شود.

ایرنا

دیدگاهتان را بنویسید