مدیرکل فرودگاه‌های خراسان رضوی: روزانه ۲۴ پرواز مشهد- نجف دایر است

مدیر کل فرودگاههای خراسان رضوی گفت: هم‌اکنون روزانه حدود ۲۴ پرواز رفت و برگشت مشهد- نجف در فرودگاه شهید هاشمی‌نژاد مشهد دایر است که این تعداد در ایام اربعین تقویت می‌شود.

به گزارش اعتمادساز، محمود امانی بنی افزود: رویکرد امسال در تقویت پروازهای اربعین، استفاده از ناوگان بزرگتر با صندلی مسافری بیشتر است.

وی بیان کرد: نرخ بلیط مشهد- نجف طبق اعلام سازمان هواپیمایی کشور به صورت رفت و برگشت ۹۵ میلیون ریال است.

مدیر فرودگاههای خراسان رضوی خاطر نشان کرد: داخل فرودگاه مشهد هیچ برنامه‌ای برای فروش بلیت سفر اربعین وجود ندارد و فروش بلیت از طریق شرکتهای هواپیمایی انجام می‌شود.

وی افزود: برنامه‌ریزی برای پروازهای اربعین در فرودگاه ها آغاز شده و در فرودگاه مشهد علاوه بر هماهنگی پروازهای استانی به عتبات، هماهنگی برای پروازهای فرودگاه های مرزی اهواز، آبادان، کرمانشاه و ایلام نیز انجام شده است.

امانی بنی خاطر نشان کرد: تلاش می‌شود خدمت رسانی شایسته به زائران اربعین ارائه شود و فروش بلیت پروازهای فوق العاده نیز از طریق دفاتر مسافرتی انجام خواهد شد.

پروازهای اعزام زوار اربعین حسینی در سراسر کشور از ۲۷ مرداد آغاز می شود.

فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی نژاد مشهد با گستره ۵۴۰ هکتاری، پس از مهرآباد تهران دومین فرودگاه پرترافیک کشور است که به طور میانگین روزانه ۱۸۰ پرواز و در زمان اوج مسافرتها تا ۲۵۰ پرواز ورودی و خروجی روزانه در آن انجام می‌شود.

ایرنا

دیدگاهتان را بنویسید