فروش «نان محلی» در خواف ممنوع شد

رییس شعبه تعزیرات حکومتی خواف گفت: عرضه و فروش هرگونه «نان محلی» در صنوف و خوار و بارفروشی‌های این شهرستان خراسان رضوی ممنوع شد.

به گزارش اعتمادساز، وحید قانعی افزود: عرضه و فروش نان محلی از این به بعد در صنوف شهرستان خواف تخلف بوده و با متخلفان برخورد می شود.

وی تصریح کرد: تعدادی از افراد آرد را به قیمت دولتی و یارانه ای از نانواییهای خواف خریداری و بعد از پخت نان در منزل که از نظر بهداشتی و قیمت مورد تایید تعزیرات حکومتی نیست، آنها را در صنوف و خوار و بارفروشی ها با قیمت بالا به فروش می رسانند.

رییس شعبه تعزیرات حکومتی خواف اظهار داشت: خوار و بار فروشی‌های این شهرستان هم نان محلی را با قیمت بالا به فروش می رسانند و این مساله از نظر قانونی مشکل دارد.

قانعی گفت: در این ارتباط یک صنف متخلف خواف شناسایی و روز گذشته به آن تذکر لازم داده شد و نظارتهای مستمر بر این مساله در مناطق شهری و روستایی این شهرستان انجام می شود.

وی ادامه داد: تهیه و قیمت گذاری نان محلی باید با نظارت بهداشت و مسوولان ذیربط صورت گیرد و تا فراهم نشدن این ساز و کار فروش هرگونه نان سنتی در خواف ممنوع است.

مرکز شهرستان خواف با ۱۲۳ کیلومتر مرز مشترک با کشور افغانستان در فاصله ۲۶۷ کیلومتری جنوب شرقی مشهد و جنوب استان خراسان رضوی واقع است.

ایرنا

دیدگاهتان را بنویسید