فرماندار: تربت‌جام از شهرستان‌های برتر نهضت ملی مسکن است

فرماندار تربت‌جام گفت: تربت‌جام از شهرستان‌های برتر نهضت ملی مسکن در خراسان رضوی است.

به گزارش اعتمادساز، حسین جمشیدی در خصوص نهضت ملی مسکن اظهار کرد: نهضت ملی مسکن یکی از رویکردهای مهم دولت سیزدهم است.

وی با بیان اینکه تربت‌جام جزء شهرستان‌های برتر نهضت ملی مسکن در خراسان رضوی است، بیان کرد: تأمین زمین و واگذاری و ساخت، بافت فرسوده، ساخت مسکن روستایی و مقاوم‌سازی در روستاها و هم‌گروهی، ۴ محور اصلی نهضت ملی مسکن  است.

فرماندار تربت‌جام با اشاره به اینکه هرچند در شهرستان بر ساخت مسکن به صورت گروهی تأکید دارم ولی متأسفانه هنوز این شرایط فراهم نشده است، بیان کرد: در حوزه نهضت ملی مسکن دو سایت ۳۹.۰۴ هکتاری شهید دارابی  پیش‌بینی شده که در قسمت انتهایی خیابان پاسداران قرار دارد.

وی عنوان کرد: برای این دو سایت ۳ کارگروه  انجام شده و بنیاد مسکن در حال انجام آماده‌سازی  آن است و تا ۲۰ آبان ماه جاری فرصت آمادگی این سایت را دارند.

جمشیدی با بیان اینکه برای ۲۲۴۴ نفر در شهرستان قرعه‌کشی زمین طی دو مرحله انجام و قطعات آن نیز مشخص شده است، گفت: هر قطعه زمین در دو طبقه احداث می‌شود و برای همه این تعداد، شهرداری پروانه ساختمانی اولیه را صادر کرده است.

وی با اعلام اینکه دولت عزمی راسخی در حل مشکلات مسکن و اشتغال مردم دارد، افزود: همه مشکلات را با استفاده از توان و ظرفیت مردم به ویژه حوزه مسکن را به خوبی پیش خواهم برد.

فرماندار تربت‌جام بیان کرد: خود مردم نقش اساسی در حوزه ساخت مسکن ایفا می‌کنند و اگر برای ساخت مسکن همت نمایند و شیرینی آن را خودشان بچشند، نیاز اساسی‌شان به دستشان رقم می‌خورد.

ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید