فرماندار بردسکن خبرداد؛ اختصاص بیش از ۲ میلیارد تومان برای رفع نقاط حادثه خیز بردسکن

فرماندار بردسکن از جذب ۲ میلیارد و سیصد میلیون تومان اعتبار برای رفع نقاط حادثه خیز و روکش آسفالت محور بردسکن به سبزوار و بردسکن به درونه در سال جاری خبر داد.

به گزارش اعتمادساز، علی دهقان‌زاده اظهار کرد: در دیداری که در اواخر سال گذشته با معاون وزیر و رئیس سازمان راهداری و حمل نقل جاده‌ای کشور صورت گرفت به مشکلات راه‌های مواصلاتی شهرستان اشاره و عنوان شد، متأسفانه شهرستان بردسکن حتی یک کیلومتر راه دو بانده ندارد و به لحاظ آسفالت نامناسب و برخی نقاط آن حادثه خیز است.

فرماندار بردسکن گفت: در این دیدار معاون وزیر رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور برای روکش آسفالت محور بردسکن به سبزوار و محور بردسکن به درونه و برای رفع نقاط حادثه خیز و با پیگیرهایی که از طریق مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و مدیرکل برنامه و بودجه استانداری در هفته آخر اسفند ماه سال گذشته انجام شد در مجموع ۲ میلیارد و سیصد میلیون تومان اعتبار به این مهم اختصاص داده شد که ظرف سه ماهه سال جاری جذب شهرستان شود.

وی افزود: هر چقدر که شهرستان برای روکش آسفالت محورهای مواصلاتی و رفع نقاط حادثه‌خیز در کمیته برنامه‌ریزی شهرستان تخصیص دهد، وزارت راه و شهرسازی ۴ برابر آن را به شهرستان بردسکن اختصاص خواهد داد.

دهقان زاده در ادامه میزان بارش بارندگی ظرف چند روز گذشته در شهرستان بردسکن را بیش از ۱۴ میلیمتر اعلام کرد و اظهار کرد: طبق گزارش هواشناسی بارندگی‌ها نسبت به دوره آماری نرمال است ولی همچنان نسبت به سال زراعی گذشته جبران نشده است.

فرماندار بردسکن به اقدامات انجام شده در ستاد خدمات سفر و فعالیت‌های کمیته‌های ۱۲ گانه اشاره کرد و گفت: خوشبختانه تمامی کمیته‌ها فعال و از ابتدای طرح نوروزی خود در راستای خدمت رسانی هرچه مطلوب‌تر به مسافران و زائران حرم رضوی پای کار هستند.

وی افزود: ظرف چند روز گذشته قریب به ۵ هزار نفر از مسافران به صورت شب خواب و بیش از ۲۵ هزار نفر نیز توقف موقت داشته‌اند.

مهر

دیدگاهتان را بنویسید