ضرورت تسریع در روند عملیات طرح نهضت ملی مسکن خلیل آباد و کندر

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان رضوی بر لزوم شتاب گرفتن روند عملیات طرح نهضت ملی مسکن خلیل آباد و کندر تاکید کرد.

به گزارش اعتمادساز، جواد خدایی در حاشیه  بازدید از سایت مسکن ملی در کندر و خلیل آباد، اظهار کرد: کلیه متقاضیانی که قرعه کشی زمین آنها انجام شده می توانند با انتخاب قطعه مورد نظر شروع به ساخت  فونداسیون واحد کنند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر برای همه متقاضیان فرصت یک ماهه تعیین شده است که با انتخاب قطعه مورد نظر کار را شروع کنند، افزود: مبلغ آورده افرادی که در مدت 30 روز اقدام کنند، در زمان دریافت تسهیلات از آنان کسر میشود.

معاون امورعمرانی استاندار خراسان رضوی به مدیران برق، آب و دیگر ادارات خدماتی دستور داد، در مدت یک ماه آینده در مسیرهای مشخص شده زمین مسکن ملی خدمات خود را پیاده کنند.

وی با بیان اینکه متقاضیان برای دریافت پروانه و معرفی به بانک به ادارات مرتبط مراجعه کنند، اظهار کرد: دستگاههای مرتبط تا می توانند کار را از بروکراسی های اداری دور کنند و با سرعت امور مسکن ملی را به نفع مردم دنبال کنند.

معاون عمرانی استاندار خراسان رضوی با بیان اینکه کم کاری از هیج اداره ای در بحث مسکن ملی پذیرفته نیست، افزود: فرمانداران در شهرستانها به عنوان رئیس قرارگاه مسکن ملی روند کاری و پیشرفت را به استانداری اعلام کنند.

فارس

دیدگاهتان را بنویسید