ساخت بیمارستان جدید بردسکن مراحل نهایی را طی می‌کند

رئیس شبکه بهداشت درمان بردسکن گفت: ساخت عملیات بیمارستان جدید بردسکن هنوز در دانشگاه علوم پزشکی خراسان رضوی در دست مطالعه و بررسی است.

به گزارش اعتمادساز، محمدرضا رضانژاد اظهار کرد: بیش از ۵ سال است که از قول مدیران استانی و شهرستانی وقت در بردسکن برای ساخت بیمارستان جایگزین می‌گذرد؛ ولی هنوز اقدام خاصی صورت نگرفته است.

رئیس شبکه بهداشت درمان بردسکن با اعلام اینکه ساخت بیمارستان ۱۹۰ تختخوابی بردسکن در مرحله مطالعه و بررسی در دانشگاه علوم پزشکی استان قرار دارد افزود: ضرورت ساخت بیمارستان جایگزین بیمارستان فعلی در شهرستان اجتناب‌ناپذیر است.

 وی گفت: بیمارستان فعلی بردسکن قدمت ۴۰ساله دارد. این بیمارستان در ابتدا ۵۰ تختخوابی و اکنون بر اساس توسعه داده شده به ۹۰ تختخواب افزایش‌یافته است.

رضانژاد با بیان اینکه بردسکن در شاهراه استان‌ و شهرستان‌های مختلف قرار دارد و دارای ۱۰۸۰ کیلومتر طول راه‌های برون‌شهری است، بر ضرورت ساخت و تسریع بیمارستان در این شهرستان تاکید کرد.

رئیس شبکه بهداشت و درمان بردسکن در ادامه با اعلام اینکه هنوز تعداد تخت بیمارستان جدید بردسکن مشخص  نشده است اعلام کرد: بیمارستان جدید بردسکن  پس از ابلاغ عملیات اجرایی در قسمتی از زمین بیمارستان فعلی که دارای گنجایش  و ظرفیت لازم باشد ساخته خواهد شد.

وی از فعال‌بودن تعداد ۲۰ نفر متخصص در رشته‌های مختلف پزشکی از جمله داخلی، قلب، زنان و زایمان، جراحی چشم، آسیب‌شناسی، جراح عمومی، پرتوشناسی و سونوگرافی، اطفال، طب اورژانس، بی‌هوشی و ارتوپدی خبر داد و گفت: این شهرستان دارای ۱۰ مرکز جامع سلامت است.

دیدگاهتان را بنویسید