زیان همه دلالان مشهدی!

بررسی بازدهی بازارهای طلا، ارز و سکه در مشهد نشان می دهد سرمایه گذاران و دلالان، آخرین هفته مرداد را با ضرر و زیان به پایان رساندند.

به گزارش اعتمادساز، طی چهارمین هفته مردادماه، بازدهی بازارهای ارز، طلا و سکه در روندی کاهشی قرار داشت. در یک هفته اخیر، بازارهای مالی تحت تاثیر اخبار سیاسی و اقتصادی زیادی قرار داشت. به نحوی که در نخستین روز از هفته گذشته، قیمت دلار در کانال ۴۸ هزار تومانی قرار داشت و در انتهای هفته نیز با روند کاهشی بار دیگر در کانال پایین‌تر نشست. فکر می کنید طی هفته گذشته از میان بازارهای دلار، طلا و سکه، کدام بازار با کاهش قیمت بیشتری همراه بود؟ ادامه این گزارش را بخوانید.

 دلار/ کاهش ۹۰۰ تومانی​

بررسی بازدهی قیمت دلار از ۱۹ تا ۲۶ مرداد نشان می‌دهد اسکناس آمریکایی با کاهش ۷۰۰ تومانی طی یک هفته، با قیمت ۴۸ هزار و ۹۰۰ تومان در روز پنجشنبه هفته گذشته به کار خود پایان داد.

 طلا/ عقب نشینی ۵۳ هزارتومانی

هر گرم طلای ۱۸ عیار روز ۲۶ مرداد به قیمت دو میلیون و ۳۰۰ هزار تومان رسید. به این ترتیب قیمت طلا در آخرین هفته از ماه‌ جاری کاهش ۵۳ هزار تومانی داشت.

 سکه/ سقوط ۶۴۹ هزارتومانی

سکه امامی در هفته اخیر یک پله سقوط کرد و در نهایت با قیمت ۲۷ میلیون و ۹۰۲ هزار تومان مبادله شد. در چهارمین هفته مرداد این قطعه ۶۴۹ هزار تومان کاهش قیمت داشته است.

فارس

دیدگاهتان را بنویسید