رییس مرکز بهداشت کاشمر: بیش از ۱۰۰۰ کیلوگرم مواد غذایی فاسد در کاشمر جمع آوری شد

رییس مرکز بهداشت شهرستان کاشمر از کشف و جمع آوری هزار و ۳۲۳ کیلو گرم انواع مواد غذایی فاسد و تاریخ گذشته در این شهرستان خبر داد.

به گزارش اعتمادساز، مجتبی قائمی صبح پنجشنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه بیش از ۷ هزار و ۴۰۰ خدمت در حوزه بهداشت در نوروز امسال به شهروندان ارائه شد، اظهار کرد: از این خدمات تعداد یک هزار و ۵۸۶ مورد ویزیت پزشک بوده است.

رئیس مرکز بهداشت شهرستان کاشمر با اشاره به اینکه در این ایام ۸۰ زوج در کلاس‌های ازدواج شرکت کرده‌اند، عنوان کرد: ۴۹۷ مورد خدمت آزمایشگاهی نیز به مراجعه کنندگان ارائه شده است.

وی افزود: تعداد ۴۲۸ مورد خدمت به میانسالان، سالمندان، جوانان و نوجوانان انجام شده است.

قائمی از انجام ۳۰۴ مورد خدمت پس از زایمان در مراکز بهداشتی شهرستان خبر داد و گفت: ۱۷۲۵ مورد مراقبت از مادران باردار و برای ۲۲۰۹ مورد مراقبت از کودکان زیر پنج سال انجام شده است.

رئیس مرکز بهداشت شهرستان کاشمر در ادامه از ۷۲ مورد حیوان گزیدگی در ایام نوروز در این شهرستان خبر داد و گفت: ۱۷۸ مورد واکسیناسیون برعلیه هاری صورت گرفت و تعداد ۳۲۲ مورد خدمات سرپایی ارائه شد.

وی در ادامه از ۲۲۶۷ بازدید از مراکز تهیه توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی خبر داد و عنوان کرد: به ۲۰۲ مورد مرکز تهیه توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی اخطار و جهت اقدامات قانونی به مراجع ذیصلاح معرفی انجام شد.

قائمی همچنین از ثبت و پاسخگویی به ۴۱ مورد شکایت مردمی در سامانه ۱۹۰ خبر داد و گفت: در این مدت ۵۹۰ مورد سنجش کلر آزاد نیز انجام گرفت.

مهر

دیدگاهتان را بنویسید