رییس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی: دانشگاه آزاد اسلامی بازوان پر توان آموزش و پژوهش است

رییس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی گفت: دانشگاه آزاد اسلامی یکی از بازوان پرتلاش حوزه آموزش و پژوهش است.

به گزارش اعتمادساز، محسن مرادی ظهر سه شنبه در چهارمین همایش مسؤولان و نمایندگان استانی دفتر امور زنان و خانواده دانشگاه آزاد اسلامی سراسر کشور با اشاره به اینکه دانشگاه آزاد اسلامی یکی از بازوان پرتلاش حوزه آموزش و پژوهش است، اظهار کرد: این دانشگاه حدود ۳۴ درصد جمعیت مشتاق آموزش و پژوهش آموزش عالی را در خود جای داده است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی گفت: امروز دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی یکی از بازوان پرتوان آموزش، پژوهش و فرهنگی و تربیتی دانشگاه است.

وی با بیان اینکه این دانشگاه حدود ۳۴ درصد جمعیت مشتاق آموزش و پژوهش آموزش عالی را در خود جای داده است، تاکید کرد: در این مجموعه بزرگ آموزش عالی ۱۷ واحد و مرکز دانشگاهی وجود دارد که در حوزه امور زنان و خانواده دانشگاه برنامه‌های مؤثر و مختلفی در حال انجام است که منشأ اثرات خوبی نیز است.

مرادی گفت: خدا را شاکریم که سهم ارزنده و کوچکی در تعمیق و ترویج معارف اهل بیت در بحث خانواده داشته باشیم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی گفت: انس و الفتی که در حوزه فرهنگی بویژه حوزه زنان و خانواده وجود دارد منشأ خدمات خوبی در دانشگاه شده است.

گفتنی است؛ چهارمین نشست حضوری بانوان نقش آفرین دانشگاه آزاد اسلامی متشکل از شبکه مسؤلین و رابطین امور زنان و خانواده استان‌ها و واحدهای سراسر کشور که از صبح امروز سوم بهمن ماه به میزبانی امور بانوان و خانواده دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان رضوی آغاز به کار کرده است تا فردا چهارم بهمن ماه ادامه دارد.

مهر

دیدگاهتان را بنویسید