رکود در بازار خودرو مشهد برقرار است

رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران خودرو مشهد گفت: با وجود کاهش قیمت‌ها اما در بازار خریداری وجود ندارد.
حسین حسینی درباره وضعیت کنونی بازار خودرو تصریح کرد: نوسان ارزی و دلاری در یک هفته گذشته، بازار خودرو را از لحاظ قیمتی تحت تأثیر نگذاشت اما بازار در خرید و فروش خودرو یک تکان نسبی داشت.

به گزارش اعتمادساز، وی درباره رفتار مصرف‌کننده در بازار گفت: مصرف‌کننده منتظر است آینده بازار را پیش‌بینی کند و به محض اینکه احساس کند افزایش قیمت خودرو تحت تأثیر نوسان قیمتی سایر مؤلفه‌های تأثیرگذار در راه است اقدام به خرید می‌کند.

رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران خودرو مشهد با بیان اینکه با وجود کاهش قیمت‌ اما در بازار خریداری وجود ندارد، تأکید کرد: کماکان بازار خودرو در رکود به سر می‌برد و به نظر می‌رسد این بازار به زودی تغییر نکند. سرمایه‌گذار همانند بورس از این بازار خارج شده است.

حسینی ادامه داد: همکاران ما ضرر‌های هنگفتی در خرید و فروش خودرو در ماه‌های گذشته داشتند و به مراتب این ضرر‌ها جبران هم نخواهد شد. اجاره‌ها بسیار نامتعارف شده و نمایشگاه‌های خودرو را به تعطیلی کشانده است.

وی افزود: خوشبختانه قیمت خودرو‌ها به سمت واقعی شدن می‌رود و هرجا که دلال و مافیایی نباشد در آن بازار چالشی هم وجود ندارد. از مردم تقاضا داریم در صورت نیاز به بازار خودرو مراجعه کنند و از رفتار‌های هیجانی در این بازار بپرهیزند تا دچار ضرر و زیان نشوند.

شهرآرانیوز

دیدگاهتان را بنویسید