رمزگشایی ۱۵۰ فقره موبایل‌قاپی در مشهد

جانشین فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی گفت: با تلاش مأموران کلانتری “میرزاکوچک‌خان” متهم به ۱۵۰ فقره موبایل‌قاپی در شهر مشهد به دام افتاد.

به گزارش اعتمادساز به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار احمد نگهبان اظهار داشت: در پی موبایل‌قاپی‌های سریالی سرنشینان نقاب‌دار یک دستگاه موتورسیکلت پلاک‌مخدوش در محدوده منطقه طلاب مشهد، پی‌گیری موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار مأموران کلانتری “میرزاکوچک‌خان” قرار گرفت.

وی افزود: مأموران دایره تجسس کلانتری میرزاکوچک‌خان با بازبینی دوربین‌های مداربسته محدوده سرقت‌ها، مشخصات ظاهری یکی از متهمان را به‌دست آورده تحقیقات میدانی خود را برای دستگیری وی و همدستش آغاز کردند.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: تیم رسیدگی‌کننده پرونده پس از انجام تحقیقات میدانی محل اختفای متهم را در محدوده خیابان پنج‌تن شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی در اقدامی غافلگیرانه وی را دستگیر و در بازرسی از مخفیگاهش 6 دستگاه تلفن همراه مسروقه را کشف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی تصریح کرد: با انتقال متهم 24ساله به مقر انتظامی و با توجه به مستندات تصویری به‌دست‌آمده از وی در دوربین‌های مداربسته محدوده سرقت‌ها در بازجویی‌های به‌عمل‌آمده به 150 فقره سرقت تلفن همراه در محدوده خیابان وحید، مفتح، گاز، رسالت، طبرسی، وحدت و مصلی با همدستی یکی از دوستانش و فروش آن‌ها به‌مبالغی بین یک تا سه میلیون تومان اعتراف کرد.

سردار نگهبان خاطرنشان کرد: تاکنون این متهم توسط 43 نفر از مال‌باختگان شناسایی شده است که تحقیقات از وی برای کشف دیگر جرائم احتمالی و دستگیری همدستش و مالخر گوشی‌های مسروقه با هماهنگی مقام قضائی ادامه دارد.

تسنیم

دیدگاهتان را بنویسید