رمزگشایی از ۴۲ فقره سرقت قطعات خودرو در مشهد

فرمانده انتظامی مشهد گفت: با تلاش ماموران پاسگاه انتظامی” توس” مشهد ۲ متهم به ۴۲ فقره سرقت قطعات و محتویات داخل خودرو به دام افتاد.

به گزارش اعتمادساز، سرهنگ احمد نگهبان اظهار داشت: در پی گزارش سرقت های سریالی قطعات خودرو در محدوده بلوار توس، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پاسگاه انتظامی توس قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی سرقت‌ها و تصاویر دوربین‌های مداربسته محدوده سرقت‌ها مشخص شد سرقت توسط زن و مردی جوان با یک دستگاه سواری پراید پلاک مخدوش بوده و سارقان در ساعات اولیه بامداد با پرسه زنی در خیابان‌های خلوت خودروهای فاقد تجهیزات ایمنی را شناسایی و به آنها دستبرد می‌زدند.

سرهنگ نگهبان تصریح کرد: ماموران تجسس پاسگاه انتظامی توس با یک سری کار گسترده اطلاعاتی سرانجام مخفیگاه متهمان را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی در اقدامی ضربتی آنها را دستگیر و در بازرسی از محل 4 عدد باطری خودرو، 2 حلقه لاستیک زاپاس، 2 عدد ضبط و پخش، 3 عدد باند و تعداد زیادی مدارک هویتی و کارت‌های عابربانک کشف کردند.

وی ادامه داد: متهمان 32 و 36 ساله که هر دو اعتیاد به مواد مخدر دارند در مواجهه با ادله و مستندات پلیس به 42 فقره سرقت قطعات و محتویات داخل خودرو در محدوده بولوار توس، شاهنامه، شهرک غرب، بلوار وکیل آباد و هفت تیر و فروش آن ها به 3 مالخر اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان مشهد خاطرنشان کرد: تحقیقات برای دستگیری افراد مالخر و کشف دیگر جرایم احتمالی ادامه دارد.

دستگیری 38 متهم اراذل و اوباش در مشهد 

سرهنگ نگهبان با اشاره به اجرای مرحله سیزدهم طرح ارتقاء امنیت اجتماعی محله محور با محوریت پاکسازی پارک‌ها و تفرجگاه‌های سطح شهر مشهد از اراذل و اوباش گفت: در اجرای این طرح 48 ساعته ماموران پلیس امنیت عمومی مشهد با همکاری کلانتری ها  38 نفر از متهمان اراذل و اوباش را در مناطق مختلف سطح شهر مشهد دستگیر کردند.

وی افزود: 42 قبضه انواع سلاح سرد شامل چاقو، قمه و چماق، 4 قبضه سلاح شکاری غیرمجاز کشف و 5 دستگاه خودرو و 3 دستگاه موتورسیکلت متعلق به متهمان توقیف و روانه پارکینگ شد.

فرمانده انتظامی مشهد با اشاره به اینکه متهمان جرائمی از قبیل شرارت، ایجاد مزاحمت، استفاده از سلاح سرد، نگهداری و توزیع مواد مخدر را در پرونده کیفری خود دارند، تصریح کرد: افراد دستگیر شده پس از تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مقامات قضائی معرفی شدند.

سرهنگ نگهبان خاطر نشان کرد: پلیس با تمام توان و با استفاده از همه ظرفیت‌های موجود با قاطعیت با قانون شکنان برخورد می‌کند، تا احساس امنیت در جامعه افزایش یابد و شهروندان نیز می توانند هرگونه موارد مشکوک را از طریق تماس با سامانه فوریت های پلیسی 110 با ما در میان بگذارند.

وی تصریح کرد: طرح های امنیت محله محور به صورت مستمر و با مشارکت پلیس های تخصصی و کلانتری ها با قدرت ادامه خواهد داشت.

تسنیم

دیدگاهتان را بنویسید