رقابت ۹۱ هزار و ۳۲۶ خراسانی در کنکور سراسری۱۴۰۳

رئیس اداره سنجش آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: در این استان ۲۷ شهرستان مجری برگزاری نوبت اول کنکور سراسری و کنکور دانشگاه فرهنگیان خواهند بود که در این رقابت ۹۱ هزار و ۳۲۶ نفر شرکت می‌کنند.

به گزارش اعتمادساز ،حسین فاطمی‌نژاد در جمع خبرنگاران گفت: در خراسان رضوی 27 شهرستان مجری برگزاری نوبت اول کنکور سراسری و کنکور دانشگاه فرهنگیان خواهند بود که در این رقابت 91 هزار و 326 نفر شرکت می‌کنند که از این تعداد 57 هزار و 309 نفر زن و 34 هزار و 17 نفر مرد هستند.

وی افزود: نوبت اول آزمون سراسری و کنکور دانشگاه فرهنگیان همزمان با سراسر کشور در روزهای پنجشنبه و جمعه 6 و 7 اردیبهشت در خراسان رضوی برگزار می‌شود.

رئیس اداره سنجش آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: همزمان با سراسر کشور کنکور گروه آزمایشی علوم ریاضی و فنی صبح پنجشنبه و گروه آزمایشی هنر و زبان‌های خارجی عصر پنجشنبه 6 اردیبهشت و گروه آزمایشی علوم تجربی نیز در صبح جمعه 7 اردیبهشت برگزار خواهد شد.

فاطمی‌نژاد اضافه کرد: کارت ورود به جلسه آزمون از دوشنبه 3 اردیبهشت ماه از طریق درگاه الکترونیکی سازمان سنجش قابل دریافت بوده که لازم است متقاضیان پس از دریافت کارت ورود به جلسه مشخصات و مندرجات کارت ورود به جلسه را بررسی و در صورت وجود اشکال احتمالی به باجه های رفع نقص که از امروز چهارشنبه 5 اردیبهشت در شهرستان‌ها مستقر است می‌توانند مراجعه کنند.

رئیس اداره سنجش آموزش و پرورش خراسان رضوی خاطرنشان کرد: 13 شهرستان جغتای، جوین، چناران، خلیل آباد، رشتخوار، درگز، زاوه، سرخس، کلات، مه ولات، خواف و میان جلگه مجری برگزاری نوبت اول کنکور ادارات آموزش و پرورش خواهند بود.

وی بیان کرد: متقاضیان پذیرش به عنوان دانشجومعلم موظف هستند علاوه بر دفترچه‌های سوالات هر گروه آزمایشی به سوالات یک دفترچه اختصاصی که شامل تعلیم و تربیت اسلامی و هوش و استعداد معلمی شامل 40 سوال  است در زمان 60 دقیقه پاسخ دهند.

تسنیم

دیدگاهتان را بنویسید