رشتخوار خراسان رضوی با اجرای ۸۷ طرح به استقبال هفته دولت می‌رود

فرماندار شهرستان رشتخوار گفت: اجرای ۸۷ طرح با حجم سرمایه‌گذاری سه هزار و ۸۹۰ میلیارد ریال در این شهرستان خراسان رضوی پایان یافته و آماده بهره‌برداری در هفته دولت است.

به گزارش اعتمادساز، حسین باهوش روز یکشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان رشتخوار افزود: بر این اساس در هفته گرامیداشت دولت، عملیات اجرایی ۱۵ طرح کلنگ‌زنی با اعتبار ۲ هزار و ۳۹۰ میلیارد ریال آغاز می شود.
وی گفت: سایت اداری، استخر شنا و باند دوم محور رشتخوار تربت‌حیدریه از جمله طرح‌های مهم عمرانی راکد مانده بود که امسال با همت دولت سیزدهم به بهره‌برداری می‌رسد.
فرماندار رشتخوار افزود: در حوزه آبرسانی بیش از ۶۰ کیلومتر در منطقه رشتخوار لوله‌گذاری انجام شده است و در بحث آسفالت نیز، محورهای مواصلاتی شهرستان حدود ۶۰ کیلومتر روکش آسفالت در محور اصلی و محور جنگل صورت گرفت که اکنون نیز ادامه دارد.

وی از برپایی نمایشگاه دستاوردهای دولت سیزدهم همزمان با هفته دولت در این شهرستان خبر داد و گفت: اجرای برنامه ارتباط مسوولان با مردم در قالب برنامه میز خدمت از دیگر برنامه‌های این خطه است که سه شنبه هفته جاری در مسجد علی‌ابن‌ ابیطالب(ع) رشتخوار برگزار خواهد شد.
باهوش در ادامه اظهار کرد: یکی از برنامه‌هایی که در هفته دولت باید مورد توجه قرار گیرد، کلیه خدمات ارایه شده حاصل همدلی و هم‌افزایی مسوولان است و شایسته است فعالیت‌ها، برنامه‌ها و دستاوردهای چند ساله نظام و انقلاب را برای مردم تبیین کنیم.
وی با بیان اینکه اعتبارات امسال تخصیص یافته به رشتخوار در سال جاری رشد ۲۹۴ درصدی نسبت به پارسال دارد، افزود: از دیگر افتخارات دولت سیزدهم آن است که تقریبا تمام پروژه‌های عمرانی دولت‌های قبل را که حدود ۱۵ سال راکد مانده‌ بود، تکمیل شده است.

شهرستان رشتخوار در مرکز استان خراسان رضوی با تربت حیدریه و خواف همسایه است.

ایرنا

دیدگاهتان را بنویسید