رسیدگی به ۵۸ شکایت دریافتی از سامانه خدمات سفر کشور

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی از رسیدگی به ۵۸ شکایت دریافتی از سامانه ۰۹۶۲۹ رسیدگی به شکایات ستاد مرکزی خدمات سفر کشور خبر داد.

به گزارش اعتمادساز، یوسف بیدخوری اظهار داشت: از ابتدای فعالیت ستاد اجرایی خدمات سفر استان ویژه نوروز 1403 که از 15 اسفند ماه سال قبل آغاز شده، پیگیری‌ها در خصوص بررسی و پاسخگویی به شکایت‌های دریافتی در سامانه رسیدگی به شکایات ستاد مرکزی خدمات سفر (09629) به صورت شبانه‌روزی انجام شده است.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی ادامه داد: از 15 اسفند ماه تاکنون 58 شکایت از تاسیسات گردشگری دریافت شده است که 13 مورد مربوط به هتل‌ها، 8 مورد مربوط به هتل آپارتمان‌ها، 5 مورد مربوط به مهمانپذیران، 4 مورد مربوط به خانه مسافرها، دو مورد نیز مربوط به فعالیت‌ واحدهای غیر مجاز و یک مورد مربوط به واحدهای پذیرایی بین راهی بوده است.

وی افزود: بیشترین شکایت‌های دریافتی با 32 مورد مربوط به دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری بوده است.

بیدخوری گفت: برای رسیدگی به این شکایت‌ها بلافاصله بعد از دریافت اقدام می‌شود و اولویت رسیدگی با برگشت مبالغ اضافه دریافتی از زائران است.

وی تصریح کرد: تعداد اندکی از این شکایت‌ها از جمله دفاتر و شرکت‌های خدمات مسافرتی با توجه به این که مستلزم حضور شاکی است، پس از انجام سفرشاکیان در روزهای آینده رسیدگی می‌شود.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی ادامه داد: زائران و مسافران به صورت شبانه روزی، برای دریافت اطلاعات و راهنمایی در زمینه گردشگری، اسکان یا شکایت از خدمات دریافتی از مراکز اقامتی و پذیرایی و دیگر خدمات سفر با شماره تلفن 09629 رسیدگی به شکایات ستاد مرکزی خدمات سفر کشور و شماره تلفن استانی 37045 -051 تماس بگیرند.

تسنیم

دیدگاهتان را بنویسید