دستیار وزیر اطلاعات: جامعه ورزشی در برابر جریان معاند نقش‌آفرینی ‌هوشمندانه داشته باشد

دستیار وزیر اطلاعات و مدیرکل اطلاعات خراسان رضوی گفت: همانطور که ورزش زمینه ساز ایجاد نشاط و همگرایی در بین یکایک افراد جامعه است انتخابات نیز عرصه همگرایی مردمی و انسجام ملی است.

به گزارش اعتمادساز، مدیرکل اطلاعات استان خراسان رضوی در نشست با روسای هیئت‌های ورزشی استان اظهار داشت: هجوم سنگین رسانه‌ای دشمن در راستای ناامید کردن مردم و بی رغبت کردن آنها نسبت به مشارکت در انتخابات صورت می گیرد و جامعه ورزشی در راستای مواجهه هوشمندانه با این رویکرد جریان معاند نقش‌آفرینی می‌کند.

وی ضمن اشاره به نقش فعال، اثرگذار و بی‌بدیل جامعه ورزشی در عرصه‌های مختلف ملی از جمله عرصه مهم انتخابات ادامه داد: در شرایط جهان امروز، ورزش صرفا کارکرد تک بعدی ندارد و یک مقوله چند وجهی و چند بعدی است.

مدیرکل اطلاعات خراسان رضوی گفت: امروزه کارکردهای مختلفی از جمله کارکردهای اجتماعی، فرهنگی، سیاسی، روانی، بهداشتی و حتی امنیتی برای ورزش متصور است.

وی افزود: ورزش یک پدیده اجتماعی با تنوع کارکردهاست و مهم‌ترین کارکرد آن ایجاد شور و نشاط در جامعه و تقویت مناسبات اجتماعی است.

دستیار وزیر اطلاعات  تصریح کرد: وظیفه جامعه ورزشی کشور صرفا قهرمان‌پروری نیست و مهم‌تر از آن ایجاد نشاط و پویایی در جامعه و تزریق امید و خودباوری ملی است.

گفتنی است؛ تعدادی از فعالان ورزشی خراسان رضوی در ابتدای این نشست به بیان دیدگاه های خود پرداختند.

تسنیم

دیدگاهتان را بنویسید