دستگیری ۲ سوداگر مرگ با ۲۴۷ بسته موادمخدر‌

فرمانده انتظامی مشهد از دستگیری ۲ سوداگر مرگو کشف ۲۴۷ بسته موادمخدر آماده توزیع خبر داد.

به گزارش اعتمادساز به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ احمد نگهبان اظهارداشت: با کسب خبری مبنی بر توزیع گسترده موادمخدر توسط جوانی موتورسوار در محدوده محله طلاب، پی گیری موضوع در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر قرار گرفت.

وی افزود: ماموران انتظامی پس از انجام تحقیقات نامحسوس متهم را که به همراه همدستش در حال توزیع موادمخدر در مقابل یکی از مراکز تجاری بودند شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی آن ها را دستگیر کردند.

این مقام انتظامی بیان کرد: در این عملیات ضربتی ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر در بازرسی از متهمان 247 بسته موادمخدر از نوع حشیش به وزن 247 گرم و مقادیری وجه نقد حاصل از فروش موادمخدر کشف کردند.

سرهنگ نگهبان با اشاره به توقیف یک دستگاه موتورسیکلت که متهمان در زمینه توزیع موادمخدر از آن استفاده می کردند، خاطرنشان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

فرمانده انتظامی مشهد با بیان این که مقابله با پدیده شوم اعتیاد وظیفه ای همگانی است، از شهروندان خواست؛ در صورت اطلاع از توزیع و مصرف مواد در محله خود موضوع را از طریق تلفن 110 به پلیس اعلام کنند.

تسنیم

دیدگاهتان را بنویسید