خروش مردم مشهد در روز قدس

اینجا مشهد الرضا(ع)، شهر نور شهر سلطان توس است؛ امروز شهر مشهد شاهد حضور زائران و مجاورانی است که آمده‌اند تا اعلام کنند پشتیبان مردم فلسطین غزه هستند.

به گزارش اعتمادساز، زائران و مجاوران امام رضا(ع) در بهار 1403 و در  ماه مبارک رمضان آمده اند تا بگویند ما از شهادت هراسی نداریم و همه در آرزوی شهادتیم؛ امروز همه آمده‌اند از مادران و کودکان خردسالشان گرفته تا دانش‌آموزان و دانشجویان، جانبازان، پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌هایی که خاطرات زیادی از راهپیمایی روزقدس دارند همه امروز آمده‌اند.

خیابانهای منتهی به حرم مطهر مملو از جمعیت است و مردم مشهد نیز هم صدا با مسلمانان جهان یک صدا آزادی قدس را سر می‌دهند؛ آری امروز جهان یک صدا مرگ بر اسرائیل می‌گوید و مسلمانان جهان جنایات رژیم منحوس و کودک‌کش صهیونیست را محکوم کردند.

آری؛ اینجا مشهد الرضاست شهر نور شهر سلطان توس است؛ امروز شهر مشهد شاهد حضور زائران و مجاورانی است که آمده‌اند تا اعلام کنند پشتیبان مردم فلسطین غزه هستند.

روز قدس، روز همبستگی ملت ایران با مردم مظلوم فلسطین و غزه است اما امسال روز قدس روز قدس دیگریست امروز نه تنها در کشور ایران بلکه در سراسر جهان مردم به حمایت از مردم فلسطین و غزه قیام کردند؛ مردم مشهد نیز از اولین لحظات شروع مراسم راهپیمایی، کوچک و بزرگ  به خیابان آمدند و شعار یا حیدر و الله اکبرسر دادند تا بگویند کنار مردم غزه هستند. آمدند تا بگویند سحر نزدیک است …

به زودی قدس آزاد خواهد شد و مسلمین جهان نماز جمعه را در قدس پشت سر امام زمانمان خواهند خواند آری روز نابودی اسرائیل همانطور که خداوند وعده داده خواهد رسید و به فرموده رهبر انقلاب ما باید هر روز را روز قدس بدانیمتا روزی که قدس شریف آزاد می‌شود.

عکس نوشته ها و پلاکاردهای مرگ بر آمریکا  و مرگ بر اسرائیل بر دستان زائران و مجاوران امام رضا(ع) خودنمایی می‌کند و پرچم عزیز کشورمان به همراه پرچم‌قدس در میان جمعیت  محکم و استوار در آسمان نیلگون مشهد خودنمایی می‌کند تا جهانیان بدانند هیچگاه این علم و پرچم بر زمین نخواهد افتاد.

تسنیم

دیدگاهتان را بنویسید