حمل و نقل یکی از رکن‌های اصلی چرخ‌های اقتصادی کشور است

فرماندار سرخس گفت: در صحنه اقتصادی دشمن بیکار نمی‌نشیند و حمل و نقل یکی از رکن‌های اصلی چرخ‌های اقتصادی کشور است که با حمله با سامانه سوخت‌گیری قصد ضربه به این بخش را داشت.

به گزارش اعتمادساز، حسن نوری‌زاده صبح امروز در جلسه با کارکنان اداره حمل و نقل جاده‌ای و راهداری با تبریک هفته حمل و نقل و راهداری با اشاره به اهمیت حمل و نقل، اظهار کرد: دنیا امروز به موضوع حمل و نقل با عنوان صنعت حمل و نقل نگاه می‌کند.

فرماندار سرخس بیان کرد: امام خمینی(ره) با کلمه بسیج امکانات در شرایط جنگ بر مشکلات کشور فائق بیاید و در اربعین اثر حوزه حمل و نقل را دیدیم و منحصر به یک دوره و زمان خاص نیست.

وی اظهار کرد: در صحنه اقتصادی دشمن بیکار نمی‌نشیند و حمل و نقل یکی از رکن‌های اصلی چرخ‌های اقتصادی کشور است و روز گذشته که شاهد حمله سایبری به سیستم سوخت‌گیری برای ضربه زدن به این حوزه بود با توجه به اهمیت موضوع روز گذشته جلسه مهمی را لغو و به صورت میدانی از جایگاه‌های سوخت بازدید کردم و از روز گذشته تمام جایگاه فعال شدند.

نوری‌زاده با اشاره به نقش حمل و نقل از چابهار به سرخس و کشورهای آسیای میانه در رونق اقتصادی، گفت: از لحاظ منطقه‌ای، خراسان رضوی به ۷ منطقه تقسیم شده و سرخس به تنهایی یک منطقه اقتصادی تعریف شده است.

فرماندار سرخس بیان کرد: پیگیر حل مشکلات حوزه حمل و نقل و مشکلات رانندگان هستیم و در حوزه جاده جدید نیز روزانه پیگیر تکمیل آن هستیم و اکنون به صورت هفتگی ۴ بار انفجار در پروژه جاده سرخس داریم.

وی با اشاره به تعریض گردنه مزداوند، گفت: اقدامات مختلفی در حوزه جاده فعلی در حال انجام است تا شرایط حمل و نقل تسهیل شود.

فارس

دیدگاهتان را بنویسید