جوابیه شرکت برق خراسان رضوی به گزارش «قطعی برق و ضرر میلیارد دلاری واحدهای تولیدی در شهرک صنعتی خیام زبرخان»

به گزارش اعتمادساز، در پی انتشار گزارشی با عنوان «قطعی برق و ضرر میلیارد دلاری واحدهای تولیدی در شهرک صنعتی خیام زبرخان» شرکت برق خراسان رضوی توضیحاتی ارائه داد.

متن کامل این توضیحات به شرح زیر است:

با وجود آن که ناترازی بین تولید و مصرف برق  در سالهای اخیر محدودیت هایی را به وجود آورده، لیکن با همراهی و همکاری مصرف کنندگان در بخش های مختلف و اجرای برنامه های متنوع فنی و مدیریتی از سوی وزارت نیرو و شرکت توانیر، خوشبختانه تاکنون کمترین مشکل در تامین برق وجود داشته است.

همچنین تجربه موفق سال گذشته در موضوع تامین برق مورد نیاز بخش تولید و صنعت در تابستان امسال نیز اجرا شد که یکی از این برنامه‌ها مربوط به تامین برق در موضوع صنایع کوچک و شهرک های صنعتی بود.

در این زمینه طی توافق انجام شده با وزارت صمت، مقرر شده تا برای توزیع متناسب بار در بخش صنعت، تعطیلات شهرک‌های صنعتی گردشی شده و از روز جمعه به یکی از روزهای بین هفته جابه‌جا و صرفا ۱۲ ساعت در هفته با شرکت توزیع نیروی برق همکاری داشته و به هیچ عنوان موضوع قطع برق در این شهرک‌ها مطرح نیست و اساس برنامه مدیریت برق متناسب با توافق با شهرک‌ها و گردشی شدن روز تعطیلی، برنامه‌ریزی شده است.

شهرک صنعتی خیام زبرخان نیز از این مقوله مستثنی نبوده و حتی به گواهی آمار و اطلاعات در چهارماه ابتدای سال جاری، بالغ بر ۱۹ درصد برق بیشتری به صنایع مستقر در این شهرک تحویل شده است. لذا با تاکید بر اینکه شرکت توزیع نیروی برق استان خراسان رضوی از همکاری و همراهی صمیمانه همه مشترکین عزیز با برنامه‌های مدیریت بار تقدیر کرده و امیدواریم روزهای آتی تا پایان فصل گرما نیز بدون کمترین مشکلی در تامین برق سپری شود، انتظار می رود همکاری و همراهی مسوولان شهرکهای صنعتی نیز کماکان ادامه داشته باشد.

فارس

دیدگاهتان را بنویسید