تیم فوتسال تربت‌حیدریه به مقام سوم رقابت‌های منطقه‌ای ارتش رضایت داد

تیم فوتسال تیپ ۱۷۷ متحرک هجومی ارتش جمهوری اسلامی ایران مستقر در تربت‌حیدریه در مرحله رده‌بندی، با پیروزی ۲ بر یک در برابر تیپ ۲۷۷ قوچان به مقام سوم مسابقات فوتسال قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نیروی زمینی ارتش رسید.

به گزارش اعتمادساز، این رقابت‌ها که به مناسبت روز ارتش از یکم اردیبهشت ماه آغاز شده است، امروز به میزبانی تیپ ۱۷۷ متحرک هجومی ارتش جمهوری اسلامی ایران مستقر در تربت‌حیدریه پایان یافت.

تیم ۳۷۷ مشهد با نتیجه پنج بر یک بر تیم «مرا ۰۴» بیرجند غلبه کرد و به ترتیب در رتبه‌های اول و دوم یگان نظامی قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نیروی زمینی ارتش قرار گرفتند.

رییس دایره مسابقات قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نیروی زمینی ارتش در حاشیه این رقابت‌ها گفت: مسابقات از یکم اردیبهشت ماه جاری با حضور هشت تیم، در سطح تیپ‌های مستقر در قرارگاه منطقه‌ای شمال‌شرق نیروی زمینی ارتش آغاز شده بود.

علی فیضی افزود: تیم‌های حاضر در این رقابت‌ها شامل تیپ ۱۷۷ تربت‌حیدریه، تیپ ۲۷۷ قوچان، تیپ ۳۷۷ مشهد، تیپ ۲۵۸ شاهرود، تیپ ۲۳۰ گرگان، تیپ ۳۸ زرهی تربت‌جام، تیپ مرا ۰۴ بیرجند و تیپ ۴۴۴ مهندسی رزمی شمال شرق کشور می‌شدند که در ۲ گروه و در ۱۶ دیدار به مصاف یکدیگر رفتند.

وی با بیان اینکه مسابقات در رده پرسنل وظیفه برگزار شد، ادامه داد: مرحله کشوری شهریور امسال در قالب جشنواره سربازی برگزار می‌شود، اما میزبان آن هنوز مشخص نشده است.

رییس دایره مسابقات قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نیروی زمینی ارتش افزود: البته ظرف ۲ سال اخیر تیم فوتسال قرارگاه شمال‌شرق کشور از سکوهای قهرمانی دفاع کرده‌ است.

وی بیان کرد: در این زمینه می‌توان به کسب عنوان قهرمانی و نایب قهرمانی تیپ ۳۷۷ مشهد و تیپ ۱۷۷ تربت حیدریه در سال گذشته و همچنین کسب عنوان قهرمانی نایب قهرمانی تیپ ۱۷۷ تربت‌حیدریه و مرا ۰۴ بیرجند در سال ۱۴۰۱ اشاره کرد.

فیضی در خصوص تقویم ورزشی امسال یگان‌های نظامی قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نیروی زمینی ارتش نیز گفت: این تقویم ورزشی با هدف آمادگی جسمانی پرسنل پایور و همچنین وظیفه، در ۲۷ رشته توپی، رزمی و غیر رزمی برنامه‌ریزی شده که به تدریج در حال انجام است.

تیپ مستقل پیاده ۱۷۷ متحرک هجومی شهید «محمد جعفر نصر اصفهانی» مستقر در تربت‌حیدریه، خرداد ماه سال ۹۰ از لشکر ۷۷ پیروز ثامن‌الائمه‌ (ع) خراسان جدا شد و از آن تاریخ ماموریت خود را به صورت مستقل انجام می‌دهد.

این یگان نظامی تاکنون هزار و ۵۲۰ شهید و افزون‌ بر سه هزار جانبار تقدیم نظام جمهوری اسلامی کرده‌ است.

ایرنا

دیدگاهتان را بنویسید