تصادفات خسارتی در تربت حیدریه 66 درصد کاهش یافت

فرمانده پلیس راه تربت‌حیدریه گفت: تصادفات خسارتی در تربت‌حیدریه همزمان با تعطیلات نوروزی (از ۲۴ اسفند تاکنون) کاهش ۶۶ درصدی نسبت به مدت مشابه سال ۱۴۰۲ داشته است.

به گزارش اعتمادساز، سرهنگ‌ مهدی اسدی افزود: رانندگان در جاده های تربت حیدریه ایمن تر رانندگی کرده‌اند و امید می‌رود رانندگان در باقی‌مانده تعطیلات نوروزی قوانین راهنمایی و رانندگی را همچنان رعایت کرده تا شاهد کاهش تصادفات و تبعات ناشی از آن باشیم.

وی بدون ارائه آماری در این زمینه ادامه داد: تصادفات منجر به جرح در تربت حیدریه در بازه زمانی یاد شده ۳۳ درصد نسبت به مدت مشابه در سال گذشته کاهش داشته است.

فرمانده پلیس راه تربت‌حیدریه اظهار کرد: رانندگان برای پیشگیری از بروز تصادف و خسارت های احتمالی ناشی از آن پس از ۲ ساعت رانندگی باید ۱۵ دقیقه استراحت کنند تا دچار خستگی نشوند، همچنین از سرعت مطمئنه و مجاز تخطی نکرده و توجه به جلو داشته باشند.

سرهنگ اسدی اشاره کرد: رعایت نکات ایمنی در جاده ها از سوی رانندگان می‌تواند تأثیر قابل توجهی در کاهش تصادفات و حفظ سلامت مسافران در جاده ها داشته باشد.

تربت حیدریه حلقه اصلی اتصال استانهای شرقی و جنوب شرق کشور به مشهد مقدس محسوب می شود و بطور میانگین حدود ۱۰ هزار خودرو در شبانه روز از این مسیر تردد می کنند.

ایرنا

دیدگاهتان را بنویسید