تحصیل ۵۵درصد دانش آموزان در هنرستان‌ها تا پایان برنامه هفتم توسعه

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان خراسان رضوی گفت:تا پایان برنامه هفتم توسعه باید ۵۵ درصد دانش آموزان دوره دوم متوسطه خراسان رضوی در هنرستان‌ها تحصیل کنند.

به گزارش اعتمادساز، محمود رضایی در حاشیه جلسه هم اندیشی مسئولان آموزش فنی و حرفه‌ای و کاردانش ادارات آموزش و پرورش خراسان رضوی در جمع خبرنگاران با اشاره به تصویب لایحه برنامه هفتم توسعه کشور در مجلس شورای اسلامی اظهارداشت:ساخت فضاهای جدید هنرستانی باید در دستور کار شوراهای آموزش و پرورش قرار گیرد.

وی افزود: تا پایان برنامه هفتم توسعه 55 درصد دانش آموزان دوره دوم متوسطه استان خراسان رضوی باید در هنرستان‌ها تحصیل کنند.

رضایی با بیان اینکه خراسان رضوی در سال گذشته بیش از یک درصد در توسعه متوازن آموزش دوره دوم متوسطه رشد داشته است،گفت: این درحالی است که بر لزوم تدوین برنامه و نقشه جامع توسعه ادارات و تصویب در شوراهای آموزش و پرورش تاکید داریم .

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش خراسان رضوی با اشاره به تجهیز هزار میلیارد ریالی هنرستان‌ها در دوسال گذشته، کمبود فضای آموزشی را از جمله مهمترین موانع در تحقق توسعه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای و کاردانش در خراسان رضوی دانست و اظهارکرد: ساخت فضاهای جدید هنرستانی باید در دستور کار شوراهای آموزش و پرورش قرار گیرد.

تسنیم

دیدگاهتان را بنویسید