بیش از 3600نفر در آزمون آموزش و پرورش جنوب خراسان رضوی شرکت کردند

آزمون استخدامی آموزش و پرورش ویژه رشته شغلی آموزگار ابتدایی و آموزگار استثنایی روز جمعه با شرکت سه هزار و ۶۵۰نفر در شهرستان‌های گناباد، بجستان و خواف واقع در جنوب استان خراسان رضوی برگزار شد.

به گزارش اعتمادساز، رییس اداره آموزش و پرورش گناباد عصر جمعه طی گفت و گو با خبرنگاران از شرکت یک هزار و ۵۸۰ نفر در آزمون استخدامی فوق در این شهرستان خبر داد.

مجید فدوی ادامه داذ: آزمون مذکور با حضور شرکت کنندگاتی از شهرستانهای گناباد و بجستان در گناباد برگزار شد.
رییس اداره آموزش و پرورش خواف هم گفت: آزمون استخدامی آموزگاری ابتدایی و استثنایی با حضور یک هزار و ۷۸۵ نفر در این شهرستان برگزار شد.

روح الله غلام پور سدهی ادامه داد: از این تعداد یک هزار و ۲۷۰ نفر زن و ۵۱۵ نفر مرد بودند.

وی تصریح کرد: از مجموع ۱۰ حوزه امتحانی آزمون فوق در شهرستان خواف هفت حوزه مخصوص خواهران و سه حوزه مختص برادران بود.

سه هزار و ۳۰۰ معلم در قالب ۳۴۰ کلاس درس، کار آموزش۴۳ هزار نفر دانش آموز مقاطع تحصیلی ابتدایی و متوسطه در شهرستان خواف را بر عهده دارند.

از مجموع ۱۷ هزار و ۶۱۴ دانش آموز که در ۹۱۱ کلاس درس و ۲۲۴ مدرسه در مناطق شهری و روستایی گناباد شاغل به تحصیل هستند، ۹ هزار و ۵۶۵ نفر در دوره ابتدایی، چهار هزار و ۷۹۶ نفر در دوره اول متوسطه و ۲ هزار و ۲۸۸ نفر در دوره دوم متوسطه هستند.

شهرستان‌های گناباد، بجستان و خواف با ۳۰۰ هزار نفر جمعیت به‌ ترتیب در فاصله ۲۸۷، ۲۷۸ و ۲۶۷ کیلومتری جنوب، جنوب غربی و جنوب شرقی مشهد و جنوب استان خراسان رضوی قرار دارند.

ایرنا

دیدگاهتان را بنویسید